Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Jag har en Manduca som fungerar bra, men som jag tycker är lite krånglig att ta av och på här hemma. Den är super ute på promenader och...
Gravid - 1år
Maja är nu 5 v och vi har börjat prova ge henne urpumpad bröstmjölk i flaska, men hon totalvägrar att ta flaskan, vi har provat ett otal...
Gravid - 1år
Lillen föddes för 2½ vecka sedan. Jag hade en väldigt smidig och liten mage och klarade mig helt från bristningar! Där emot fick jag en...
Gravid - 1år
...men denna är av lite annan karaktär. Min son är nu nästan fem månader, och amningen har funkat super. För ett par dagar sedan började...
Gravid - 1år
Tja, som rubriken lyder ;), och kanske lite om hur stora barnen var vid olika åldrar. Ludvig har strl 68 nu, han är knappt 5½ månad. Jag...
Gravid - 1år
Har ni sparat era siffror (om ni kollade vikten själva) på hur ni gick upp i vikt under graviditeten? Kan ni inte posta dom isåfall, kan...
Gravid - 1år
Japp, nu är det dags. Idag har jag börjat räkna kalorier och allt vad det innebär. Jag gick upp 28 (!!) kilo under graviditeten, och har...