Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Tänk att Pluttan blivit ett helt år!! I morse 5.45 var det ett helt år sen hon for ut som en raket! Hon har gått från det häääär... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 889
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v. 23 och får periodsvis vätska som kommer ur brösten. Speciellt på natten när jag ligger på bröstet så läcker det och...
Svar
6
· Visningar
1 539
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag har en Manduca som fungerar bra, men som jag tycker är lite krånglig att ta av och på här hemma. Den är super ute på promenader och...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Ny tråd igen! Vilken försäkring har ni valt till era barn och varför? Ska försäkra My nu (hon har endast skydd av... 2
Svar
22
· Visningar
1 951
Senast: fragansia
·
F
Gravid - 1år hej! behöver mest få skriva ner mina tankar och funderingar. Vet att det finns tusen sånna här trådar men jag postar en ändå...:)...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Maja är nu 5 v och vi har börjat prova ge henne urpumpad bröstmjölk i flaska, men hon totalvägrar att ta flaskan, vi har provat ett otal... 2
Svar
29
· Visningar
2 514
Senast: vindvissla
·
S
Gravid - 1år Lillen föddes för 2½ vecka sedan. Jag hade en väldigt smidig och liten mage och klarade mig helt från bristningar! Där emot fick jag en... 2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år På onsdag åker jag, Emilia och hennes pappa till vårt nya hem i Österrike. Vi kommer först att åka tåg i ungefär 3h, sen flyga 2h och... 2
Svar
24
· Visningar
1 852
·
Gravid - 1år ...men denna är av lite annan karaktär. Min son är nu nästan fem månader, och amningen har funkat super. För ett par dagar sedan började...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Nu har lillflickan kommit till världen :love: Hon är helt underbar och faktiskt en mycket snäll bebis :) Det ända problemet är...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Kattennizze
·
Gravid - 1år När, jag undrar när, hamnar man i ett välsignat tillstånd och strålar? Än så länge kräks jag, försöker mörka för omgivningen och ser... 2
Svar
29
· Visningar
2 363
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder ;), och kanske lite om hur stora barnen var vid olika åldrar. Ludvig har strl 68 nu, han är knappt 5½ månad. Jag...
Svar
11
· Visningar
5 197
Senast: jemaha
·
Gravid - 1år Ni som varit sjukskrivna under graviditeten, har ni varit det hela tiden eller har ni fått havandeskapspenning den sista tiden? Jag...
Svar
8
· Visningar
3 716
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Har ni sparat era siffror (om ni kollade vikten själva) på hur ni gick upp i vikt under graviditeten? Kan ni inte posta dom isåfall, kan... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
38 029
Senast: Ann-Charlotte88
·
Gravid - 1år Vet inte om det går ihop men jag försöker verkligen ta mig tid till att rida. Sonen ammas enbart och det blir lite av ett stressmoment...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: taccotad
·
S
Gravid - 1år hejsan! va hos BM i dag för att kolla hur lilla pyret låg, (är i vecka 35+5) såklart så låg han fel :( fick tid hos en läkare nästa... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 155
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Finns det någonting man kan göra åt dem förrutom äta mina niferex, äta massor med blomkål, broccoli, tjocka lager med leverpastej &... 2
Svar
33
· Visningar
3 953
Senast: ameo
·
V
Gravid - 1år Hur länge tog det innan ni blev gravida igen efter en förlossning/snitt ? Han ni få tillbaka mensen innan ni blev gravida ? Har hört...
Svar
7
· Visningar
3 384
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Japp, nu är det dags. Idag har jag börjat räkna kalorier och allt vad det innebär. Jag gick upp 28 (!!) kilo under graviditeten, och har... 2
Svar
29
· Visningar
4 223
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Jag är nu i v.32 och har plötsligt berikats med en helt mördande halsbränna. Har aldrig haft problem med halsbränna tidigare så jag...
Svar
15
· Visningar
4 328
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka