Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år .... tills vi ska på inskrivningssamtal. jag har fått order om att vara kissnödig, inte jättekissnödig, utan lite, så att livmodern...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: jerseyko
·
N
Gravid - 1år den 28/12 är det beräknat. är alltså bara 4 veckor gången. Jag har beställt en pojke eller tvillingar, en av varje=) och helst vill...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år ja... dålig rubrik, då det bara är jag/vi som kan svara på detta... men sonen är nu 11mån, väldigt simpel liten grabb, som inte kräver...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: Ela
·
B
Gravid - 1år Vill vara annonym, främst för att det jag nu vill ta upp inte är officiellt. För två månader sedan träffade jag en ny. Jag kände... 2
Svar
21
· Visningar
2 540
Senast: Izamoon
·
Gravid - 1år Eller han ammar ju morgon och kväll och 1-2 gånger på natten, men ingenting dagtid förutom eventuellt en slurk före han ska sova middag... 2
Svar
29
· Visningar
2 137
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort när ni vill att era små pyren ska sova i eget rum? Hur har ni vant dem? Periodvis eller ordentligt från början? Hur...
Svar
9
· Visningar
887
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Nu börjar det bli tufft. Här hemma går jag nu efter jobbet och har dåligt samvete att jag inte orkar arbeta. Men ärligt talat så gör det...
Svar
6
· Visningar
2 025
Senast: Lydia
·
S
Gravid - 1år Hela min graviditet blev inte alls som jag tänkt mig! Sitter nu här efteråt och undrat vad som hänt egentligen! :confused: Att föda...
Svar
7
· Visningar
1 906
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Ett år efteråt iof men ändå. Så många andra har ju skrivit så:) Isak föddes i v 40+3 på Usö Örebro. Började natten innan av att jag...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Mirre
·
N
Gravid - 1år är gravid i 30 veckan, rider fortfarande fast mer stilla:) men enligt ridsportförbundets säkerhetskoferens ska det tydligen förelästs...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Har BF 6:e Maj och funderar redan på var vi ska åka på sem i sommar. Kom med förslag! Antingen över en Weekend, 1 vecka eller längre...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: ChalleBalle
·
N
Gravid - 1år Pratade precis med en kompis från Malmö. där gör dom tydligen ul i vecka 32. vilket vi inte gör här i Kalmar.. varför gör dom inte det...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: aenglah
·
B
Gravid - 1år Jag var på ammningskurs i veckan som var väldigt givande tycker jag.. Men en sak undrar jag lite över. Hon som höll i kursen tyckte...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år är det nån skillnad på antalet timmar era små sover i sjalen/vagnen/sängen? i vagnen sover vår lille (5 veckor) kortare stunder, har...
Svar
16
· Visningar
1 193
Senast: Fanskap
·
S
Gravid - 1år hejsan! kom hem från bb igår me min lilla skrutt. amningen funkar inte riktigt så ja pumpar, men har en fundering, började mata med 30ml... 2
Svar
26
· Visningar
2 548
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu har jag varit på sjukhuset i 25 dagar med för tidig vattenavgång. Är i v 32+1 och ständigt sängläge. Doktorn har sagt att vi siktar... 2
Svar
36
· Visningar
4 317
Senast: caballus
·
Gravid - 1år Jaha då var man hemma efter 2 dygn på sjukhuset med Saga 3 mån. Var i onsdags på VC med Saga då hon var så förkyld och hostig. Trodde...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ska på ultraljud på fredag och har så svårt att bestämma mig om jag ska ta reda på kön eller inte. Självklart spelar det ingen roll vad... 2
Svar
24
· Visningar
2 680
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Äntligen är vår väntan över. 10/4 kl. 18.35 föddes lilla Melker. 3410 g 49 cm. Var en snabb förlossning, han vara inne 3.5 timme... 2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur snabbt har era bebisar gatt upp i vikt? Är lite orolig för Emilia, hon gar upp sa langsamt. Vi har precis flyttat utomlands och har...
Svar
13
· Visningar
1 410
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025