Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Idag har jag gått över 11 dagar. :crazy: Igår fick vi tid till igångsättning på måndag morgon. Nu undrar jag lite över vad Bukes...
Svar
19
· Visningar
4 090
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick barn och var det planerat? 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 853
Senast: majeld
·
D
Gravid - 1år Hejsan allihopa. Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort? Nu är jag gravid i vecka 9 :banana... 2
Svar
25
· Visningar
2 379
Senast: Dunis
·
Gravid - 1år Jag har förstått att förvärkar tidigt är vanligare ju fler barn man får. Är det det jag får, ja sammandragningar alltså, när jag är ute...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Ni som ammat, när fick ni tillbaka mensen? Inte för att jag saknar den... ;) 2
Svar
22
· Visningar
1 772
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hittar inget på slv.se, är det ok för Rasmus (10½mån) att äta ädelostsås? Osten är pastöriserad + tillagad.
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja, är brio en bra vagn? 2
Svar
22
· Visningar
1 857
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Vad säger ni om det? Går det eller blir det bara gråt om bebis inte ser mig? Har hittat kanonpris på en Teutonia Timmy med en Carena... 2
Svar
22
· Visningar
3 479
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år jaghar en teutonia prestige ska man ha en madrass i botten?? Tycker att den är hård, eller jag kanske bara är nojig?? Har ni det??
Svar
7
· Visningar
3 708
·
Gravid - 1år Syrran dingförklarade mig när jag sa att, ja, vi har då aldrig gett våran unge smörgåsrån. VA ? nästan skrek hon, varför då ? Ja sa jag... 2
Svar
33
· Visningar
5 356
F
Gravid - 1år BIM idag.....och ingen tant röd som knackat på än...:bump (stabil Bukeanvändare som väljer att vara anonymous;))
Svar
12
· Visningar
1 032
·
Gravid - 1år Är det tillåtet att jobba extra samtidigt som man är föräldraledig? Om man t ex tar ut föräldrapenning mån-fre och sedan jobbar lör+sön...
Svar
2
· Visningar
3 223
·
N
  • Låst
Gravid - 1år För några veckor sen skapade jag en tråd här om att bli o vara ensamstående singelmamma med insemination. Nu verkar det som om ödets... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 947
Senast: Snurrfian
·
D
Gravid - 1år Tänkte att jag postar denna tråden här eftersom ni säkert har större erfarenhet inom ämnet. Har trott i ungefär 10 dagar att jag snart... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 632
Senast: memma
·
Gravid - 1år Jag har en sån kombivagn till min dotter (5 mån), en Brio, som är bra fjädrad men stor och tung. Nu när jag tänkte låta henne sitta... 2
Svar
35
· Visningar
1 909
Senast: kpist
·
S
Gravid - 1år På tisdag ska vi på inskrivning och kolla läget. Efter det har jag känt att det är mer eller mindre fritt fram att berätta nyheten... 2
Svar
32
· Visningar
3 964
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Ja hur fungerar det egentligen, jag är mammaledig och min sambo jobbar, men hur är det om man blir sjuk? Om man får influensan eller...
Svar
3
· Visningar
1 700
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Hur löser ni det med sovmorogn när ena föräldern jobbar och andra är barnledig? Delar ni upp det så ni har en sovmmorogn var på helgen... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 294
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Ultraljud idag. :) Ett litet litet hjärta som pickade på med en rasande fart och en liten liten bebis som inte hade tid att vara stilla...
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag e ju i vecka 7 (i morron går jag in i v 7) inte ringt MVC i nu men har nog möjlighet o göra det på fredag. Men jag e nyfiken på... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 445
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka