Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vi har ett litet problem som jag behöver era tips och råd på hur vi ska hantera det. Emilia som är 2 år och 2 månader är just nu...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: turbofling
·
Småbarn Välkomna till del 13 :) Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 9/3... 98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
94 779
Gravid - 1år Lilla fröken, snart 16 veckor, har fått för sig att liggvagn är en pina, och sele är en pina om man inte får sitta framåtvänd och titta... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 792
Senast: Diplomaten
·
S
Gravid - 1år Fick barn för z antal veckor sedan! underbart! MEN, den här mysiga, underbara bilden man har och ser när man träffar andra att bäbisar... 2
Svar
20
· Visningar
2 578
Senast: sadandy
·
J
Övr. Barn Vet inte var jag skulle posta denna tråden så jag gör ett försök här. För en vecka sen så förändrades mitt liv drastiskt, hela min... 2
Svar
26
· Visningar
6 450
F
Övr. Barn Jag är en singel mamma som är jätte nöjd med mitt liv ensam med mitt barn och jag har varken lusten eller viljan att skaffa barn i...
Svar
13
· Visningar
2 713
Senast: ako
·
Gravid - 1år Mer frågor i barnvagnsdjungeln... Vi har skaffat en rejäl Emmaljunga, men vill ha en lättare för shoppingturer också. En kompis har en...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: misan
·
Gravid - 1år Min 4 månaders bebba har eksem. Bvc-sköterskan säger att det är ngt jag ätit t ex röda bär, tomat, röd paprika, färgämnen, citrusfrukter...
Svar
11
· Visningar
2 375
Senast: turbofling
·
Småbarn Jag har en dotter som nyss fyllt 5 år och nu börjar hon tjata om att hon vill börja på ridskola. Jag är tveksam till om det kanske är... 2
Svar
21
· Visningar
4 150
Senast: ako
·
V
Gravid - 1år Har i flera timmar nu haft ont och varit jätteöm i magen. Mest precis över bebismagen men även i resten av magen. Är det normalt? Organ...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: voltigehoppare
·
Övr. Barn Just nu ser man "alla andra" åka på dyra skidresor med sina barn eller åka till varmare länder på solsemester. Själva sitter vi kvar här... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
14 958
Senast: Quiss
·
R
Gravid - 1år Mest nyfiken.. Jag är gravid i vecka 20 o har sen 1-2 veckor blivit akut kissnödig nästan direkt när ja kommer upp i sadeln. Kissar ja...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: Elize
·
Övr. Barn Finns det hoppgungor som inte behöver sitta på en dörrkarm? Dottern älskar redan att bli guppad i knät så en hoppgunga såsmåningom...
Svar
3
· Visningar
3 601
Senast: Modett
·
M
Gravid - 1år Är det någon som vet om man kan söka om gemensam vårdnad innan barnet är fött, eller är det något man måste göra efter? Jag och den... 2
Svar
21
· Visningar
2 693
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Jag var en av dem som gick upp massor - ungefär 25 kg under graviditeten och hade gigantisk mage. nu rasar allt av mig, är -28 kg nu... 2
Svar
21
· Visningar
6 931
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Moa går på dagis ons- fre förmiddag, då tar jag ut FP hela måndag, tisdag och halva dagar ons-fre. Men nu är jag vikarie på...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Comfort
·
E
Övr. Barn Nu är grabben 5 månader och det är hög tid att börja med nåt slags skydd igen. Har använt ringen förr om åren och var mycket nöjd. Var...
Svar
12
· Visningar
6 577
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Näst intill omöjligt att hitta! Hittar inte någon passande bal eller student klänning. Tips om några bra sidor mottages tacksamt! :) 2
Svar
30
· Visningar
3 741
Övr. Barn När nästa barn kommer så är storebror 2 år. Han är med andra ord för liten för att gå själv några långa sträckor och jag själv är inte... 2
Svar
21
· Visningar
3 636
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Vad har ni fått för presenter från vänner som ni verkligen uppskattat när ni var gravida/fått barn? Nu börjar man bli så gammal att... 2
Svar
21
· Visningar
5 552
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka