Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag blir galen. Var hittar man tippskydd till spisar? VI har nog frågat alla som säljer spis, men de ser ut som fågelholkar och undrar...
Svar
8
· Visningar
3 228
Senast: Björk
·
Övr. Barn Jag tycker att det är fruktansvärt: http://www.aftonbladet.se/wendela/article13019093.ab Dessa skönhetstävlingar är helt horribla och... 2
Svar
33
· Visningar
3 515
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vad tycker ni om detta? Blev ganska illa berörd själv. LÄNK LÄNK Det känns som de som har skapat serien endera blundar för hur...
Svar
14
· Visningar
2 302
·
Gravid - 1år Så, då var tredje tråden uppe i över 2000 inlägg. Här fortsätter vi. Edit: Det går att skriva fler än 2000 inlägg men man har valt... 24 25 26
Svar
508
· Visningar
38 018
Senast: Chlo
·
Småbarn :eek: Jag kollade på lokala nyheterna nyss och blev både chockad och bestört: lillens förskola har brunnit ner inatt! Storebror skulle...
Svar
17
· Visningar
2 874
Senast: rubytoo
·
Småbarn Har just köpt barnvagn till mitt första barn. Men jag undrar vad ni har för vagnar! Vilken vagn har du ? Varför valde du den... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 768
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Jackan blev fem månader igår. Skulle gissa att hon väger strax under 7 kilo och är strax över 60cm, hon har i alla fall strl 62 i det...
Svar
9
· Visningar
3 076
P
Gravid - 1år Har en liten pojke som är drygt 7 månader. Har lite svårt att få honom att dricka. Han får mjölkersättning morgon och innan natt där... 2
Svar
28
· Visningar
2 597
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Barn Tog hem våran emmaljunga citycross från dagis (den står bara som dagisvagn nu) och har insett att våran son på 2 år inte får plats i den...
Svar
5
· Visningar
1 919
Senast: saltahajen
·
Övr. Barn Hur lyckas man bäst gå ner i vikt efter graviditet. Gick ju upp en massa 33kg och har minst 10kg kvar. Killen är 1,5år så inte mkt...
Svar
11
· Visningar
1 476
Övr. Barn Isak har nu ett träfärgat skrivbord och en träfärgad säng. Funderar på att måla det, ev ljusblått och vitt. Han har mörkblå...
Svar
9
· Visningar
5 312
·
Y
Gravid - 1år Hur lång tid tig det för er att bli gravida från det att ni slutade med preventivmedel :)? Vad hade ni för preventivmedel? Jag och...
Svar
18
· Visningar
1 980
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Bebisar får väl inte vistas i sol om de är under 12 månader? Om jag uppfattat rådet rätt så är det ganska stränga riktlinjer för så små...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: turbofling
·
Småbarn Hej. Min tremånaders son har fått torr och röd hud. det började rätt tidigt med att han fick hormonplitor och sen blev huden...
Svar
5
· Visningar
9 318
Senast: stizz
·
Q
Gravid - 1år Kom på nu i helgen att det kanske är smart att börja fundera på den här omtalade väskan, men vad ska man egentligen stoppa i den och vad... 2
Svar
23
· Visningar
2 499
Senast: fitzy
·
M
Övr. Barn Vet inte om detta är rätt forum eller om de ska ligga under äldre ungdom skitsamma.. Jag är rent ut sagt panikslagen :confused: Jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 850
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hjälp! Mitt barn snart 22 månader lilla dotter har blivit ett monster :o Eller riktigt så illa är det inte ännu. Men vi bits...
Svar
19
· Visningar
6 123
Senast: Spirit
·
Småbarn Hörde precis av kompis, som hade löst ett hårproblem med sin dotter som hade tagit saxen och klippt på sig själv lite (alltså dottern)... 2
Svar
23
· Visningar
4 212
Senast: cirkus
·
E
Övr. Barn Kan börja med att jag är ny på detta forum. Mitt namn är Emelie och jag bor tillsammans med min sambo och vår 8 månaders dotter, Thea i...
Svar
16
· Visningar
2 448
Senast: susanne
·
Småbarn Vill bara dela med mig, hur jag löste ett problem med tjejen och på ett ganska smidigt och fiffigt sätt, som vi ska fortsätta med även... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
13 345
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka