Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Funderar pa skillnaderna (lakarkontroller, bvc, tidpunkt for prover etc.) mellan att vara gravid i Sverige mot andra lander... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Jag hade stora problem med en extremt snedsugen bröstvårta förra gången (har foto på eländet men ska inte trötta ut er haha), men vågade...
Svar
15
· Visningar
5 958
Senast: Sar
·
M
Gravid - 1år Jag födde barn för ett antal veckor sedan och har ännu inte varit på efterkontroll. Jag har haft lite mensvärk till och från de senaste...
Svar
17
· Visningar
10 811
Senast: ChalleBalle
·
H
Övr. Barn Jag och min man (och våra goa barn) bor på en liten hästgård 3,5 mil utanför stan, jobb, potensiella barnvakter och all annan...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: diving-leber
·
Småbarn Är ni en sådan? - Barnen ska inte äte onyttigt, allra minst godis och socker! - Rosa och blått, prinsessor och bilar är bojkottade... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 705
Senast: Jodi
·
Gravid - 1år Har börjat fundera lite över föräldrapenningen nu när det närmar sig. Det står på FK's sida att man måste ta ut 180 av...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn Min bror och hans tjej ska få bebis i augusti (början av), jag sitter redan nu och spånar på vad jag ska ge dom i present! jag vill ge...
Svar
19
· Visningar
3 295
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Men ack så mycket hellre jag föder barn än är förkyld!! Då får man ju iallafall ut någonting mysigt av det i slutänden och inte bara...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Jag och maken har haft gemensam ekonomi länge utan bekymmer. Nu när mitt hästintresse ökar i snabb takt har vi börjat prata om att ha...
Svar
13
· Visningar
1 511
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Tänk att Pluttan blivit ett helt år!! I morse 5.45 var det ett helt år sen hon for ut som en raket! Hon har gått från det häääär... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 889
Senast: Mirre
·
Småbarn På lördag fyller Valle 5 månader och det tänkte vi fira med att han ska få sin första smakis. Men VAD ska han få tycker ni? Och...
Svar
13
· Visningar
1 544
Senast: Ishtar
·
Övr. Barn Hejsan! Jag undrar om det är någon som vet något om det här med ärftlighet och arvsanlag då det gäller rödluvor? Min man är...
Svar
17
· Visningar
20 581
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v. 23 och får periodsvis vätska som kommer ur brösten. Speciellt på natten när jag ligger på bröstet så läcker det och...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag har en Manduca som fungerar bra, men som jag tycker är lite krånglig att ta av och på här hemma. Den är super ute på promenader och...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: kpist
·
S
Övr. Barn Hej! Vet inte om tråden ligger rätt, är ny här men hoppas det är rätt sida. Den 4:e mars tog jag ut min p-stav för att min pojkvän...
Svar
9
· Visningar
7 092
Senast: sheryyl
·
Gravid - 1år Ny tråd igen! Vilken försäkring har ni valt till era barn och varför? Ska försäkra My nu (hon har endast skydd av... 2
Svar
22
· Visningar
1 958
Senast: fragansia
·
F
Gravid - 1år hej! behöver mest få skriva ner mina tankar och funderingar. Vet att det finns tusen sånna här trådar men jag postar en ändå...:)...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Maja är nu 5 v och vi har börjat prova ge henne urpumpad bröstmjölk i flaska, men hon totalvägrar att ta flaskan, vi har provat ett otal... 2
Svar
29
· Visningar
2 515
Senast: vindvissla
·
S
Gravid - 1år Lillen föddes för 2½ vecka sedan. Jag hade en väldigt smidig och liten mage och klarade mig helt från bristningar! Där emot fick jag en... 2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Sunshine
·
Småbarn Ja, nu är det svårt. Vinteroverallen är för varm, men Elina går ju inte än och sitter på kalla marken. Nu vill hon ju vara i sandlådan...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka