Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Hej alla och Glad Påsk på er! Jag har nu gått in i v.29 (28+1) :love: och jag längtar så efter vår lilla räka! Drog precis fram... 2
Svar
24
· Visningar
3 682
Senast: NeverEver
·
D
Småbarn Min lilla guldklimp är snart 2.5 år och har upptäckt ordet "min". Hur skall jag bemöta det? Ignorera? Förklara att vissa saker är...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: mino
·
Gravid - 1år ja som sagt hur gamla var erat första barn när ni blev gravid med det andra? Om det var tätt vad var positivt? Om det var mer än 2 år...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: mino
·
Övr. Barn när har ni börjat spara till era barn? hur mkt varje månad?? och i vad, konto? fonder, aktier? 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 767
Senast: Mammadutt
·
Småbarn Hur noga är ni? Har ni mössa på barnen när ni är ute även nu när det är sol och varmt? Vad för mössa? Ålder på era barn...
Svar
12
· Visningar
2 978
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita... 2
Svar
33
· Visningar
3 119
Senast: via
·
F
Gravid - 1år Hur har länge har ni burit en på ryggen och en i magen? Hur länge vågar man "snöra in magen" med höftbältet - funderar ju ren på hur...
Svar
6
· Visningar
5 630
Gravid - 1år Skapar en egen tråd så alla andra inte blir kladdade i :) Har haft värkar sen kl 11.00, var 7:e minut. Inte så smärtsamma alls... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 431
Senast: vindvissla
·
H
Gravid - 1år Jag har plussat och ska ha barn den 3 december :D:bump::banana: Jag håller mig hemlig ett litet tag till!
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Idag har jag bytt tre bajsblöjor och varje gång så hade bajset läckt ut på ryggen. När jag bytte sista blöjan så var det bajs upp till...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: emjo
·
S
Gravid - 1år hejsan! har lite funderingar ang bärsele, har de nå standard mått runt magen på en ? ja menar jag är VÄLDIGT rund och funderar på att...
Svar
17
· Visningar
1 471
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Kanske lite tokig rubrik, men jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera det. I de flesta förlossningsberättelserna och... 2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Man ska vara så lycklig när man fått barn. Jag fixar inte det. Funderade på att skriva anonymt men orkar inte. Sebastian har skrikit... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 000
Senast: lingonben
·
Övr. Barn Har två frågor angående försäkringskassan och deras regler. Jag är beräknad till 23/5 och får havandeskapspenning fram till och med...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: eyz
·
Övr. Barn Sambons dotter kom idag och frågade om hon fick vara påskkärring. Absolut fick hon det, men hur och vad ska en påskkärring göra? När...
Svar
12
· Visningar
1 481
Senast: eyz
·
G
Gravid - 1år Blödde 3½ vec efter min förlossning, sen var det slut med det, vilket var skönt! Min dotter är nu 7 vec och jag har börjar blöda lite...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: Gabriel
·
Övr. Barn - eller räcker det om namnet "låter" fint/är trendigt? Det var en fundering som föddes när jag nyss snubblade över en översättning... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 924
Senast: Kimz0r
·
H
Småbarn Vår son och sambons systerdotter ska ha ett gemensamt dop på påskdagen. Egentligen hade vi inte tänkt ha något dop för varken jag eller...
Svar
12
· Visningar
2 749
Övr. Barn När ska era barn vara hemma på kvällarna? Nu menar jag inte när det är skola eller jobb dagen efter utan när dom är lediga... 2
Svar
21
· Visningar
2 041
Senast: Brisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka