Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Övr. Barn Jag har två bonusar på 3 och 5 år. Träffar dem 4dagar varannan vecka. Ibland funkar det kanon men sen helt plötsligt så svarar de inte...
Svar
6
· Visningar
1 992
Senast: Gumman
·
F
Övr. Barn Dottern på ca 3.5 vecka sover jätteoroligt på nätterna. Vaknar var varannan timme och är (ofta) helt ifrån sig, tok skriker, river sig... 2
Svar
24
· Visningar
4 970
Senast: Frieserhäst
·
P
Övr. Barn Illamående? Flytningar med rött i? Ökade flytningar? Diarée en dag? Gravid? (Tar p-piller)
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Ponnytokig
·
H
Övr. Barn Jag är otroligt nyfiken på könet på mitt barn men är endast i V 12 så det är för tidigt att få veta, har dock en tydlig bild på mitt... 2
Svar
21
· Visningar
39 981
Senast: millus
·
Övr. Barn Nu är det kaos och ingenting ligger på rätt plats! Så här ligger det till, Jag är gravid i 3e månaden. Jättte jätte roligt tycker... 2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: Lupin
·
Övr. Barn När vet man när en vagga blir för liten och det är dags att byta till spjälsäng? Kan man låta barnet sova i vaggan om den kan vända på... 2
Svar
29
· Visningar
7 627
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Alltså ni lite mer erfarna, nu har vi kämpat med grabbens naglar sen han var nyfödd (7 månader nu :angel:). Håret växer ju långsamt... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 702
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Hur har ni hanterat det? Alltså om ni har ärftliga åderbråck när ni gick in i graviditeten. Gjorde ni något annorlunda sedan? Val av...
Svar
4
· Visningar
1 555
Övr. Barn Vad finns det egentligen för symtom vid en graviditet? Vad har ni upplevt?
Svar
12
· Visningar
4 313
Senast: eyz
·
T
Övr. Barn Har dagen till ära skaffat ett nytt nick då jag inte mår bra av att prata om min vikt. Jag är 178 cm och väger ca 110 kg - jag är fet...
Svar
17
· Visningar
5 314
Senast: Luff
·
Övr. Barn Har börjat inse att det kanske är dags att införskaffa i en sådan snart. :angel: Var har ni köpt eran? Nöjd? Pris? Kan ju säga att... 2
Svar
31
· Visningar
5 357
Senast: boccia
·
M
Övr. Barn Skulle du kunna tanka dig att sluta jobba? bara fa vara hemma och fa allt betalt ink hasten...? eller skulle du do av trakighets... 2
Svar
31
· Visningar
2 063
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Min son sov 11 timmar i sträck i natt. Utan att vakna en enda gång. Han slockna för ca 12 timmar sedan och vaknade upp mellan 8 och... 2
Svar
21
· Visningar
1 525
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Har jag hitills klarat mig helt ifrån tack och lov. Men om man nu känner av det, när brukar man vanligast märka det då? Är i v 26 nu...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: elmelts
·
Övr. Barn När brukar bebisar göra det ? Att det är olika förstår jag, men anses det snabbt om en 5 veckors bebis nästan kan det ? Enda som gör hon...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Barn :eek::eek::eek: Det här var jag inte berädd på. Visst vi har ju slarvat lite med flit på sisstonde men inte sjutton trodde jag att...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Yvonne74
·
W
Övr. Barn Ni som har haft små barn dom första åren hur gick det sen? Växer dom till sig och blir normallånga ändå eller blev dom små i växten även... 2
Svar
31
· Visningar
5 995
Senast: Brandgul
·
J
Övr. Barn Våra barn har börgat en ny skola nu och gått där i 2år, Det började tyvär inget vidare mobbing kränkning sluttade med att jag fick åka...
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: jojjogalopp
·
G
Övr. Barn För att göra en lång historia kort. Min äldste son har en annan pappa än dom andra barnen. En pappa som slog mig och som jag lämnade...
Svar
18
· Visningar
2 009
Senast: ujent96
·
M
Övr. Barn Dålig dag.. Hemma från jobbet och har roat mig med att kräkas hela morgonen:smirk:. Satte mig här och läser om alla de möjliga saker och...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Mindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka