Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Man är inte ens 20 år och är redan faster för andra gången! Lilla Ida föddes 03.15 i natt. vägde 3120 och hade mörkt långt hår! Nu...
Svar
15
· Visningar
1 292
Senast: Hemlighet
·
Övr. Barn Visst är det underbart med barnvakt ibland? Man älskar ju sjklart sina/sitt barn, men man vill ju ändå ha barnvakt ibland............... 2
Svar
21
· Visningar
2 076
Senast: doglover
·
M
Övr. Barn ... om någon dagisfröken sitter och säger till era barn att det är förbjudet att bli sjuk på julafton? Bara sitter och undrar lite... 2
Svar
22
· Visningar
2 150
Senast: No1
·
Övr. Barn Fok ärkonstiga... Dottern hade "lilla julafton" på dagis i torsdags. Alla köpte en julklapp för fyrtio kronor, de lades i en säck och...
Svar
18
· Visningar
2 194
Senast: Pia
·
Övr. Barn Har ni döpt era barn eller bara haft en lite "namn fest". Jag vill inte föra in mitt barn i kyrkan, då varken jag eller sambon någonsin... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 923
Senast: Pia
·
Övr. Barn Visst är det bara att le och se glad ut som förälder då? Man lär väl inte få någon ersättning från skolan? Nu är det andra gången på... 2
Svar
29
· Visningar
6 735
Senast: åke
·
Övr. Barn Mill dotter fyller 6 år den 21/12. Hon ska få ha sitt kalas på ridklubben med lite ridning för de som vill och andra aktiviteter så att... 2
Svar
34
· Visningar
4 319
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Filip, 13 månader, har kommit in - på allvar - i en ny period i sitt liv: "Hur många gånger kan jag göra det jag inte får utan att något...
Svar
6
· Visningar
859
Övr. Barn Ojoj, vilket humör vår lilla 1,5 åring har fått! Blir hon missnöjd så är det ingen som kan missa det. Hon skriker, kastar saker och...
Svar
5
· Visningar
863
F
Övr. Barn Börjar bli smått nervös! 6 dagar kvar till BF!!! :crazy: På ett sätt verkligen längtar jag ihjäl mig, men är samtidigt livrädd! Hur det...
Svar
12
· Visningar
1 720
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Våra barn går heltid på förskolan och min man jobbar hemifrån. Fram tills nu har jag jobbat heltid utanför hemmet. Nu är jag arbetslös... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 198
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn jag har ett bustroll:eek::love: Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry: förslag...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Coop
·
T
Övr. Barn Hej skriver under anonymt nick ..jag vill inte att vissa ska veta vad jag går igenom ! om jag nu går igenom nått ?! Det är så att...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: tummelisa09
·
S
Övr. Barn Väljer att skriva under att annonymt nick då det är en rätt känslig fråga... Det är så att misstänker att jag kanske är steril... 2
Svar
27
· Visningar
18 251
Övr. Barn En kompis (utan barn) träffade för några år sedan en kille med ett barn på "varannanvecka basis". De har en fördelning i sin relation... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 210
Senast: TinyWiny
·
M
Övr. Barn Jag har upplevt att när jag har ägglossning så har jag väldigt ont i äggstockarna, är det så att jag kan ha en cysta eller något där...
Svar
2
· Visningar
852
Övr. Barn Eller är det bara jag som tycker att jag gör det?:confused: 2
Svar
21
· Visningar
20 470
Senast: doglover
·
Övr. Barn På alla som säger att vi måste skaffa ett barn för att * det är synd om ensam barn *ensam barn blir bortskämda :devil::devil... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 157
T
Övr. Barn Vad hade ni tyckt....om er svärmor tryckt upp kort på ERAT barn och skickat ut som julkort till hela släkten utan att fråga er först?!? 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 348
Senast: Björk
·
Övr. Barn Li är 7 veckor på lördag, och jag kan väl inte säga att hon kryper men hon krälar fram ganska friskt. Igår la jag henne på filt på... 2
Svar
21
· Visningar
3 645
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka