Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Här kan vi väl samla alla tomtebilder på våra små, snart lär det väl fotas massa :) Själv har jag två gånger försökt, men det... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 948
Senast: nevin
·
Övr. Barn Alltså, jag har ett stort problem med mina titts! Innan jag blev gravid hade jag en liten nätt B-kupa. Sen blev jag gravid och har nu...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: domino
·
D
Övr. Barn Hur ställer man sig till detta?:confused: Hur hjälper jag min kompis?:confused::eek: Situation: Hennes bror har en dotter, som... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 726
E
Övr. Barn Min 10åriga dotter har blivit för lång för sin B-ponny och måste gå över till C. Men hur ska jag förklara ? Det gör inte saken bättre... 2
Svar
31
· Visningar
3 354
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Nu är jag så fruktansvärt trött på mina mammabyxor, vars linning inte vill sitta där jag vill ha den (mudden korvar sig HELA TIDEN och... 2
Svar
30
· Visningar
2 706
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Saga är ju vårt hjärta såklart. Men hon har dessutom ett hjärta som märke. Kolla på märket nere på armen (högra hörnet). Det hade hon...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hade en vän och hennes bebis på besök igår. Hon berättade att hennes arbetsgivare redan hunnit ringa henne för att planera när hon ska... 2
Svar
25
· Visningar
2 262
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Övr. Barn Min systers underbara killar..visst är de söta?:love: Rasmus Måns :)
Svar
4
· Visningar
987
Senast: ullo
·
Övr. Barn Ja, jag vet att jag mest troligt är världens mest nojjiga mamma, men det får ni ha överseende med, även att jag kanske ställer lite...
Svar
14
· Visningar
18 417
Senast: svea
·
Övr. Barn Hur vanligt är det att en kvinna utan tvillingar i släkten får detta?:confused: Om hon inte har fått hornompiller utan lyckats bli...
Svar
13
· Visningar
1 882
Senast: Carolus
·
M
Övr. Barn Hur svårt har det varit för er som snittats med första, att få till snitt andra gången? Finns någon praxis där du bor? Jag...
Svar
10
· Visningar
2 089
Senast: Isis
·
Övr. Barn När ni var gravida? Gick ni ner det sedan igen? Hur lång tid tog det i så fall att gå ner? 2 3
Svar
57
· Visningar
4 902
Senast: Idasmamma
·
P
Övr. Barn Är det någon som har gjort som jag? Jag har alltid hållt på med hästar och har haft egen tills jag fick barn. Först fick jag en kille...
Svar
16
· Visningar
1 519
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Vår 9 veckor gamla dotter tycker att dygnets höjdpunkt inträffar någon gång runt midnatt. Då ska man vara vaken och ha halabalo. Just...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Dottern som vanligtvis aldrig är sjuk (peppar peppar) har nu haft hosta, 3-dagarsfeber och riklig förkylning i flera omgångar och vi har... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 363
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Den elaka terroristen har kommit på att man kan öppna lådorna i köket, och sedan slänga ut mjöl, löste och kakao på golvet. Och ju... 2
Svar
35
· Visningar
8 671
W
Övr. Barn Är UPPRÖRD!!! Grej efter grej sker på dagis men det som hände i veckan tar priset!! Äldste pojken kom inte i säng av flera legala...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Fidelin
·
Övr. Barn Jag väntar mitt andra barn i maj, min son kommer då vara ca 13 månader. Jag planerar att plugga på distans tll hösten. Just ör att jag...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hittills har vi varit väldigt nöjda med våra barns vistelse på förskolan och dess pedagogik vad gäller genusvetenskap. Dock inträffade...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Någon som vet om det finns någon film med bilen Brum som går i små avsnitt på tv? Vår son älskar den lille bilen!!
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Ryver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck