Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Läste nyss om en mamma vars svärmor försvann med barnbarnet i 5 timmar, utan lov, medan mamman vilade. Svärmor gjorde sig okontaktbar...
Svar
9
· Visningar
1 337
Övr. Barn Barnen alltså! Vi har pratat om det här hemma och sambon är av den skarpa åsikten att barnet som kommer till oss i höst ska sova i... 2
Svar
39
· Visningar
2 584
Senast: Tokmaja
·
Övr. Barn Vad har/hade ni för skötväska till er bebis och till er som är gravida vad har ni tänkt köpa för skötväska? Jag har ärvt en "gammal"... 2
Svar
38
· Visningar
3 767
Senast: Chlo
·
B
Övr. Barn Har nu fått diagnos på sonen och efter att idag ha varit på ett inrofmationsmöte där dom bla informerade om vad vi har rätt att få för...
Svar
14
· Visningar
1 700
Senast: Yamaha
·
B
Övr. Barn Tänkte att det måste vara fler än jag här som har barn med "problem"... kanske kan vi dela med oss av lösningar och erfarenheter? :)...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: nevin
·
Övr. Barn Har du gjort en abort? Hur resonerade du? Och hur kändes det efteråt? Jag ska själv gå igenom en abort nu.. En medicinsk. Har tid...
Svar
17
· Visningar
1 501
J
Övr. Barn Jag undrar över en sak, det är nämligen så här att min sambo vill så gärna ha barn och visst jag har verkligen ingeting emot detta. Men... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 020
Övr. Barn En snabb fråga... Min lilla e nu 2 månader o ammas men jag ha fått tillbaks min mens...?
Svar
12
· Visningar
9 529
Senast: emma74
·
B
Övr. Barn Sonen har fått röda pertier i huden som ser fnasiga ut. Vi är alltid noga med att smörja in honom efter tvätt. Använder sparsamt med...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Blixtra
·
3
Övr. Barn Ja nu ska killen få eget rum om typ 2 månader. Då är han strax över året... Hur ska jag inreda:confused: Vill dela rummet på...
Svar
6
· Visningar
3 173
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Nyligen hemkommen från UL :bump: Har ingen scaaner så jag fick fota med digitalkameran, därför syns det inte så tydligt alla...
Svar
18
· Visningar
1 374
Senast: doris
·
Övr. Barn Vad gör de då? Min knodd kommer knappast vilja öppna munnen :devil: Och den som väl får dit fingrarna gör det på egen risk :angel:
Svar
12
· Visningar
1 016
I
Övr. Barn Vaccinerar ni era barn runt 1 år eller yngre mot fästingar? Pratade med en sköterska idag om det och hon säger att det är sällan man...
Svar
8
· Visningar
5 204
Senast: Tail
·
Övr. Barn Hej alla :banana: ! Skulle väldigt gärna vilja ha synpunkter på följande: Jag har världens goaste dotter :love: som tar studenten...
Svar
19
· Visningar
2 320
Senast: corona
·
Övr. Barn Min son sover oroligt på nätterna och vaknar och är ledsen. Både jag och bvc tror att det beror på att han drömmer. Ibland när han...
Svar
6
· Visningar
1 547
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Min son går i en liten klass i skolan. Dom är bara 5 st. pojkar. Idag så skulle dom ha idrott. Min sons kompis hade glömt sina... 2
Svar
32
· Visningar
2 989
Senast: Linda.B
·
Övr. Barn Här inne där det finns så många kloka och erfarna människor tänkte jag fråga: Hur har ni gjort med försäkring under graviditeten? Jag...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Björk
·
Övr. Barn När jag gick i skolan skrev engelska läraren glosorna på svarta tavlan och vi skrev efter i en särskild glosbok. Så görs det tydligen...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Dingelass
·
Övr. Barn Jag och sambon har börjat prata lite om att det snart är dags för en liten bebbe. Jag är 28 och han 25. Jag köpte en ny häst 2005 och... 14 15 16
Svar
318
· Visningar
18 032
Övr. Barn Ja, detta gäller givetvis om man är kille och har barnen hemma fast har olika mammor till dom. Pratade med min ledsna fd...
Svar
16
· Visningar
2 159
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka