Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Övr. Barn nån som testat? funkar det? kan man lika gärna köra med vanlig babyolja?
Svar
7
· Visningar
2 480
Senast: Naggur
·
C
Övr. Barn Är "bara" 20 år, men börjar bli väldigt sugen på att skaffa barn och har lite funderingar. Jag och sambon har pratat och det blir nog... 2
Svar
36
· Visningar
3 263
Senast: Chloé
·
Övr. Barn Nu blev jag så uppspelt så jag kan inte koncentrera mig på pluggandet :bump: Ringde psykologen och frågade lite om hur det går med...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Coop
·
Övr. Barn Vet inte riktigt hur jag ska börja men jag har iaf träffat en man. :love: Han har en son på 6 som han har varannan helg. I sommar när...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Har nu varit på UL, allt såg bra ut med lilla knyttet ( iaf så vitt bm kunde se, man vet ju aldrig...) Fick veta att moderkakan ligger...
Svar
14
· Visningar
17 944
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn kanske en urdum fråga men iallafall... en bebis som jämt råkar få sina öron vikta exempelvis vid amning,i vagnen,när hon sover..rätt...
Svar
10
· Visningar
15 384
Senast: ulda
·
Övr. Barn Jag och min sambo ska snart ha barn (9 dagar till BF:) ) Och nu har vi börjat diskutera nått som jag känner vi skule tagit upp MYCKET... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 397
Senast: ulda
·
Övr. Barn Vad kan man göra åt det? Finns det några tips och trix? Jag är trött på att vara hungrig, men vara äcklad samtidigt. Att vara trött... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 751
Övr. Barn Hej! Jag var inne på FK sida och försökte begripa någonting om föräldrapenningen (nej, jag är inte gravid, men man får väl planera=)...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Freyja_bus
·
N
Övr. Barn eller faddrar som det heter numera... Hur ska man kunna välja vem man vill ha som fadder till sitt barn? hur tänkte ni? 2
Svar
23
· Visningar
5 769
·
Övr. Barn Jag kom på idag att jag måste försäkra min ofödda bebis. Har alla försäkringsbolag sådan försäkring?
Svar
1
· Visningar
596
·
M
Övr. Barn Hej!! Min dotter är snart åtta år. Hon har sedan hon var sex umgåtts en hel del i skolan och en del på fritiden med en kompis som jag...
Svar
17
· Visningar
3 782
Senast: Bangsi
·
Övr. Barn Hur mycket uppbackning räknar ni med ifrån dem? Många som jag känner, som fick barn tidigt har (i mitt tycke) räknat med att få mycket... 2
Svar
23
· Visningar
1 790
Senast: Bellatrix
·
Övr. Barn Hade en diskussion med några kompisar här om dagen och spekulerade kring vad man som förälder borde kalla dom.. intimare delarna på en... 2
Svar
38
· Visningar
2 440
Senast: Libertine
·
Övr. Barn Jag har alltid trott att det är hormor som gör nyblivna mammor lite disträ men det stämmer inte. Sen vi fick bebben i huset som då var...
Svar
16
· Visningar
1 443
Senast: snurran
·
Övr. Barn Detta eländes elände :crazy: Nu har hon ringt soc och med tårarna i ögonen förklarat att hon inte får träffa sitt barnbarn. Men ska... 2
Svar
34
· Visningar
2 672
Senast: Dingelass
·
Övr. Barn När lämnade ni bort er lilla en längre tid första gången? Mina föräldrar lämnade min bror till mormor när han va 2mån för en veckas... 2
Svar
39
· Visningar
3 166
Övr. Barn Finns det någon här som skaffat barn på egen hand utan en deltagande pappa? Med "utan pappa" menar jag en som avsagt sig sitt ansvar... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 797
Senast: ponnydamen
·
Övr. Barn Var och tränade juniortiken igår inför utställningen i Västerås och då hände nåt med fogarna. Hade bälte på mig, men igår kväll kunde...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: Gumman
·
Övr. Barn inte aktivt leker med era barn? Alltså, nu menar jag inte när jag gör vardagssysslor, då får min ettåring finna sig i att jag...
Svar
14
· Visningar
999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka