Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Vet någon var man kan få tag på fötter som man kan sätta på spjälsäng så man kan gunga på den lite som en vagga?
Svar
4
· Visningar
4 837
Senast: Coop
·
  • Låst
Övr. Barn Fick ett brev med posten idag: En chokladkaka (70% kakao), ett utklipp ur en tidningsartikel (Gravida bör äta mörk choklad) och ett kort... 2
Svar
24
· Visningar
2 511
Senast: Timsetim
·
N
  • Låst
Övr. Barn Ska ge bort "Den silvriga barnkammarboken" i doppresent, det är en bok med en massa kända och fina svenska barnvisor, och tillhörande...
Svar
3
· Visningar
5 366
Senast: nässla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är så extremt svullen. På mornarna kan jag knappt gå, känns som om benen är gjutna i cement. Tårna kan jag inte vicka på någon gång... 2
Svar
23
· Visningar
19 767
Senast: Mysgrisen
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är gravid i vecka 39 och vaknar idag med svullna läppar ( i ansiktet om någon skulle tro något annat:angel: ). Svullen i benen och...
Svar
3
· Visningar
5 465
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Idag så står det i vår tidning om undomars porrvanor och om mer sexualundervisning i gymnasiet...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Visst är det sådant som barn får? Jag funderar över om min hund har något åt det hållet i ljumskarna, han blir röd och irriterad när han...
Svar
8
· Visningar
1 575
Senast: Pooh
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad vill ni ha ut av bvc? Ja så frågade min bvc-sköterska sist jag var där. Hon ansåg att hon och de andra gick till jobbet varje dag...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Gul13
·
  • Låst
Övr. Barn Inte bara på Buke utan även i min bekanskapskrets har jag märkt att det råder delade meningar om hur mycket man lägger på kläder/skor... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 308
L
  • Låst
Övr. Barn Som kanske några vet eller om Ni kommer ihåg så fick jag ett missfall i v.20 i höstas...men nu är jag gravid igen efter många...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Linabebis
·
  • Låst
Övr. Barn :( "Sov du lilla pojke, sov du lilla vän för när du vaknar, är du i himmelen." Sov sött J, 0509** 0604**
Svar
15
· Visningar
1 525
Senast: YorkWann
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jag har enorma problem hemma hos oss när det gäller barnen och maten. Mina pojkar är 11, 13 och 15 år och har blivit så himla petiga med...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: Jamtland
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag tänker mig en 6 eller 7-sitsig med plats för barnvagn i bagaget. Är det några här som antingen har en sådan och kan ge tips... 2
Svar
27
· Visningar
3 625
Senast: lippan
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni, likadana kläder eller inte? Har börjat praktisera på ett dagis & på "min" avdelning finns det ett par tvillingpojkar... 2
Svar
28
· Visningar
3 702
·
  • Låst
Övr. Barn Örnen har landat! Storken är här! Den 14/4 kom mina små underverk till världen! :love: :love: Den 12, på onsdagen, så hade jag tid... 2
Svar
38
· Visningar
2 623
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är på jakt efter en trehjuling där man kan ha barnet vänt emot sig! Men det kan vara bra om dte går tat vända sittdelen åt andra hållet...
Svar
11
· Visningar
3 625
Senast: Mammadutt
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur har era små varit när de första tänderna var i antågande?
Svar
5
· Visningar
899
T
  • Låst
Övr. Barn Min dotter fyller i mitten av maj 7 år. :love: Och jag har lovat henne att när hon börjar förskolan ska hon få ha ett riktigt...
Svar
9
· Visningar
2 132
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Och hur arg skulle du bli ?? I morse när jag skulle lämna min dotter på dagis ,så var ingen där . Jaja tänkte jag ,det kommer säkert... 2
Svar
21
· Visningar
2 202
Senast: Bullfia
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har sedan ca två månader upptäckt att stora dotter ( 5,5år) har fått extremt dålig andedräkt. Mest på morgonen när hon vaknar, det...
Svar
7
· Visningar
61 239
Senast: Kristin80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka