Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

O
Bukefalos Var någonstans ser man hur många inlägg man gjort "i dag". Till exempel om man gjort tio stycken under en dag, var någonstans ser man...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Ragatan
·
R
  • Låst
Bukefalos hej jag fattar ingen ting... hur gör jag att min visningsbild syns??? och hur får jag nya "vänner"???,hur skickar jag bilder mm om det...
Svar
16
· Visningar
1 489
Senast: Stisse
·
Bukefalos Inte första gången jag klagar på detta, men vet inte om du sett det... Men det är så att många använder sig av extreeemt långa länkar...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Sorbe
·
O
Bukefalos Hur startar man en egen grupp här på Bukefalos? Jag skulle vilja göra en... :)
Svar
4
· Visningar
986
Senast: overtyre
·
Bukefalos Hur många röster krävs det för att en tråd ska få stjärnor? Är det nån som vet hur ofta en tråd betygsätts? Jag gör det då och då, men...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: mysko
·
Bukefalos När kommer stjärnorna upp ? DVS om man betygsätter...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Gunnar
·
E
Bukefalos Nu har jag PMat moderator för det aktuella forumet + Gunnar flera gånger om en tråd jag har skrivit som jag vill ta bort. Har inte...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Egonson
·
C
Bukefalos Hej! :confused: Jag skickade in några foton nyligen, och när jag försöker lägga in fler får jag meddelandet att nästan allt mitt utrymme...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Counterpoint
·
Bukefalos Någon moderator som är online på buke nu? Jag behöver hjälp! kan inte skriva vad det är här
Svar
3
· Visningar
825
Senast: PrittePuff
·
R
Bukefalos Jag har funderat på en sak.... Om vi säger att en moderator på forumet gnägg ser en felaktig tråd på t ex äldre ungdom, får den...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Gunnar
·
C
Bukefalos Sammanfoga Trådarna? Det finns säkert fler... http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=649144...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: CarolaLind
·
B
Bukefalos Hur tar man bort ett inlägg/tråd som man har skapat!? kram
Svar
3
· Visningar
939
Senast: mandalaki
·
P
Bukefalos Kan man inte fixa så att det ser likadant ut i den rutan där man skriver ett inlägg, som det sedan blir i forumet? Nu blir det ju olika...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Ragatan
·
P
Bukefalos Jag skulle gärna se att det är på bukefalos fans ett efterlysningsforum. Det finns ju många människor som man mött genom åren på tex...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: carinah
·
Bukefalos Men vet inte hur man förminskar bilden till önskad storlek. :angel: Kan nån hjälpa mig att förminska min bild till rätt storlek? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 028
Bukefalos Det är ju förbjudet att diskutera en enskild person här. Men finns det något sätt att komma runt det? Om man t ex vill veta mer om en...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: mandalaki
·
E
Bukefalos Såg idag att i länkremsan längst upp på buke-fönstret att bukefalos länkar till en hemsida som heter anabola.nu. :crazy: En sak jag...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: emelit
·
Bukefalos Vad menas det när nån medlem skriver *raderat* i sitt inlägg? (hittar inget svar när jag söker)
Svar
3
· Visningar
776
Senast: ullo
·
B
Bukefalos Jag har en fråga som ni säkert inte kommer svara på men ändå;) : Tjänar ni pengar på att vara moderatorer?? Omväxlande jobb att sitta...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Lobelia
·
R
Bukefalos om man har blivit flyttat till fel forum, kan man flytta tråden rätt. Någon flyttade min tråd till äldre ungdom men jag är 39år. Men...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Rockport
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V