Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Hur många medlemmar finns det här egentligen?
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Gilette
·
L
Bukefalos Hur lägger man in bilderna?? Har funderat på det länge och försökt komma på hur, Men det har tyvär inte gett resultat...:confused:
Svar
3
· Visningar
810
Senast: mysko
·
Bukefalos Jag har definitivt lärt mig något nytt idag som kommer att hjälpa mig att spara tid framöver...:angel: Högst upp på varje tråd...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: reykurboy
·
Bukefalos Nu idag har Buke segat hela tiden. Många gånger går det inte att öppna sidor och vissa gånger kommer det upp ett meddelande om att... 2
Svar
27
· Visningar
1 921
Bukefalos När jag kollar på mina startade trådar så finns det trådar kvar sen jag startade min buke kring jul 04. Men däremot inte trådar som jag...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: bollen__
·
O
Bukefalos Jag skriver inte så mycke på Buke men mellan varven läser jag en del. Och en sak som förvånat mej är vad vissa moderatorer skriver i... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 004
Senast: Gnist
·
Bukefalos Ahhhhhhhh,,,,,,,,,,,jag blir tokig.........................! Varför loggas man/jag ut när jag skriver en tråd eller inlägg som är...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: Silverstol
·
M
Bukefalos Hej! Finns det nåt sätt att markera trådar som "mina favoriter" så att man direkt hittar dom? Ibland skrivs det så mycket i ett forum...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Luff
·
Bukefalos Kan man radera en tråd som man själv har startat om man tycker t ex att den har spårat ur eller ngt liknande? Isåfall hur gör man?
Svar
2
· Visningar
832
·
Svar
6
· Visningar
1 023
·
J
Bukefalos undrar en sak över det här med stapplare, springare osv.. Har man väl blivit exempelvis hoppare.. Förblir du det eller kan du sänkas...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: GALOPP
·
K
  • Låst
Bukefalos Har du plockat bort Fi-tråden?!? 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 561
Senast: Olius
·
R
Bukefalos Det finns ju redan att man kan meddela vem som helst via epost om en viss tråd, men kommer det på sikt att finna denna funktion även för...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Jackie
·
A
Bukefalos Försöker registrera mig på fotobucket men det funkar inte, får bara upp att nåt är fel, kan inte hitta nåt fel i min anmälan. Vad göra?
Svar
6
· Visningar
939
·
Bukefalos Hittade jag i min profil..vad är det för något :o :confused: Någon som vet? Jag är inte medlem i någon grupp men det är väl inte... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 857
Senast: Rikkan
·
Bukefalos Har letat efter info om smilies men hittar inget så jag skapar en egen tråd. Jag undrar om det går att infoga egna smilies och hur man...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Lambi
·
Bukefalos Varför blir vissa trådar stängda?????:confused: Vem stänger dom och varför??? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 157
·
G
Bukefalos Alltså, mig spelar det ingen roll, det är snyggt så med. Men alla andras användarnamn är skrivna i blått, men mitt är i grönt. Varför?
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Geshira
·
  • Låst
Bukefalos vad står egentligen "stapplare" "galaxhoppare" mm för? :s 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 057
Senast: Henchen
·
Bukefalos Hur gör man för att bilderna inte ska bli så stora på skärmen? Om jag tex lägger in 4 bilder så får man scrolla så himla mycket.
Svar
5
· Visningar
976
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V