Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Den här dagen kan man väl sammanfatta rätt enkelt. Jag har ridit. På förmiddagen var det programridning och jag var i stallet i god...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag var och red friesern idag. Det var mörkt så jag red på stubbåkern utanför stallet dit belysningen från stallplanen nådde, delvis i...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Prestationsdjävulen är tillbaka. Min abonnemangshäst ”den omöjlige” var på gott humör den här gången. Han var snäll, bussig och trevlig...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Inga bockar, inget stanna och backa och behövde inte använda ridspöet en enda gång (däremot talade jag om i början på lektionen att Hey...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag red den skäckiga ponnyn idag igen som vanligt på tisdagar. Det har ju gått framåt en hel del sedan vi började vår bekantskap. I...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vi ska gå och lära oss lite nya trick jag och Doby. Är det något Doby gillar så är det göra trix, för då får man godis och godis är gott :D
Svar
0
· Visningar
187
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag längtar till fredag, inte för att det är sista dagen på arbetsveckan utan för att jag ska åka till friesern igen. Jag har en känsla...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Fick inte tag på någon ny domare alt överdomare, så vi körde sittande överdomare hela tävlingen. Blev bara 38 starter tillslut Allt flöt...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dagens ridlektion var en av de sämsta på länge. Jag red tinkern och i det var i princip inget som fungerade. Hon var springig och jag...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit iväg och provridit en häst som behöver medryttare, en 6-årig frieser. Provridningen gick bra. Hon var lika sympatisk...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag kände jag att jag kunde kosta på mig att gå en promenad på lunchen då jag ligger på plus med arbetstiden (trots att jag smiter 1½...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Suttit och ring och sms efter en ny dressyrdomare då den ena har akut opererats för blindtarmsinflammation. Verkar helt stört omöjligt...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Äntligen börjar det kännas bättre på jobbet. Jag tror att jag kan säga nu att jag har förflyttats från ”ny-på-jobbet-ångest”-fasen till...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så kan det gå när man är i tävlingsarrangörsmode, snurrar lite för mycket i skallen just nu. Det var visst skänkelvikningar, inte en av...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ridläraren som brukar hålla i lektionerna på tisdagar har ju varit gravid och för några veckor sedan klämde hon ur sig en bebis, så nu...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var vi och tog farväl av vår gammelkatt, dottern skrev ett riktigt fint inlägg på sin blogg Vila i frid gamla vän Ikväll fick...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så var min helg. Mina nya gummistövlar må vara snygga men fullständigt livsfarliga på blöta ö-klippor. Har lätt ont i vänster lår, mest...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var inte en av de roligaste lektionerna jag ridit faktiskt, utan det kändes som om denna instruktör tidigare mest hållit i...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har fyllt år idag. Via FB har det kommit in 10 pliktskyldiga grattis och sen kom hyresvärden över för en stund sedan med en burk...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Arbetsveckan är till ända och det har också börjat lugna ner sig på jobbet. I stället för att ha skitmycket jobb så är det bara mycket...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp