Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jul. Det är nånting med julen som jag har lite svårt för. Det borde inte vara så, men det är det. Nånting som är kopplat till känslor av...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag red vi en bonuslektion på ridskolan. Jag fick fuxen som jag haft en del i höst. Han kändes lite busig idag, men snäll som han är så...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev riktigt kanonfint väder idag med solsken så det glittrade i frosten. Vackert! På morgonen tog jag en tur med ponnyn som...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok Jag har inga måsten inför julen och gör bara det jag vill och känner för. Jag tycker det är mysigt med en adventsstjärna i fönstret, så...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite ponnyridning idag på en ponny som min hyresvärd äger. Hon ägde den för ett antal år sedan när hon drev ridskola. Sen sålde...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Idag var det en som skulle rida i vår grupp som behövde en stor viktbärande häst så hon fick fuxen som jag brukar ha. I stället fick jag...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens skitdag gick och gömde sig och idag har jag haft det riktigt trevligt. På morgonen åkte jag till fröken frieser och red. Det...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Nu kommer ni nog att tycka att tycka att jag är lite dum i huvudet... :o Men jag får väl bjuda på det då... Jag börjar med...
Svar
0
· Visningar
298
·
  • Låst
Dagbok Jag är inte i gängorna idag. Mensen kom igång lite för tidigt och för kraftigt så jag mår inte riktigt som jag förtjänar. Jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
217
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Det blev kadriljridning idag som det sagts. Tyvärr. Jag har aldrig tyckt att det varit särskilt kul och det var ingen skillnad den här...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok Höstterminen är nästan slut och det är bara 1 vecka kvar. Sedan kommer vi att få en bonuslektion på annandagen p.g.a. strulet som varit...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok Doby var klart snabbast på julshowagilityn och fixade tunneln som ingenting (jo, vi hade tränat lite dagen innan med varieat resultat)...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar egentligen varför jag ska envisas med att vara med på klubbtävlingar när jag ändå alltid åker därifrån med skämsmössan på...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Efter incidenten i onsdags natt har jag blivit sjukt nojig så fort hunden skäller inomhus :crazy: I går kväll drev jag äldsta sonen till...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Jag funderar på hur jag ska kunna komma vidare snabbare med ridningen. Nu tycker jag att jag har stått och stampat på samma nivå lite...
Svar
0
· Visningar
185
·
  • Låst
Dagbok Jag har precis fått tillbaka internet igen efter problemen hos telia. Det är lite drygt att surfa på mobilen också, men jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion, ja vad ska jag säga O_o Själv tyckte jag det gick skit, något bättre mot slutet men när hästen STANNAR i varje...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Herregud vad glad jag är över att vi har en skällig vaktande hund just nu För mitt i natten var det en för oss helt okänd person som var...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag avslutade terapin med blodfobin för några veckor sedan har jag tuggat vidare med det på egen hand. Framstegen har varit...
Svar
0
· Visningar
234
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka