Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Sitsträning i galopp när man blir både svettig och andfådd av att spänna sadelgjorden :up: Det är inte världens bästa uppladdning att...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den nya skäckponnyn är en riktigt trevlig kille. Han har jobbat på ridskola förut och har en räv bakom varje öra. Han är förvisso snäll...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har precis bytt jobb. Efter andra dagen på nya jobbet var jag typ knäckt. Jag hade tydligen glömt bort hur jobbigt det kan vara att...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju hemläxa att göra efter varje kbt-session mot blodfobin. Den här veckan har jag haft i uppgift att titta på en film med...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Helgen började med hemgång från jobbet i torsdags med huvudvärk deLux och feber. Så himla perfekt eftersom vi skulle till Wasahamnen och...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja, pratar ju inte om mig själv utan om mitt fluffmonster. Missförstå mig rätt han är helt underbar men han har tendenser driva mig till...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag var verkligen inte i form. Hade dragits med en gnagande huvudvärk hela dagen, kände mig seg och olustig, stel i musklerna och ont i...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Har träningsvärk idag och ont som f-n på vissa onämnbara ställen :angel: Kom på att orsaken inte bara var klädstorlek att jag bytte...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok eller kanske inte, för det är ju bara inse att jag aldrig kommer komma ens i närheten av de bästa i startfältet :rofl:
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag fick byta häst idag. Skäckponnyn hade trampat av sig en sko. Jag kan väl slå vad om att han gjorde det för att slippa mig :idea...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Folk tjatar på mig att jag ska delegera saker i klubben......till vem då????? Nu ska kommunen ha en Föreningsdag och INGEN som erbjuder...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det andra ridlektionen på skäckiga söta ponnyn och oj, vilken skillnad det var jämfört med igår. Det gick mycket bättre idag...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Allt prat från @cassiopeja om hästarna i stallet och ridlektionerna gjorde mig så ridsugen så jag skickade ett sms till M och fråga om...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det första dagen på ridkursen. Vi hade en vikarie som ridlärare. Jag hade blivit tilldelad samma häst som knockade mig i början...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för första ordinarie ridlektion på ridskolan jag börjat på. När jag efter förra provlektionen hade fått veta vilken tid...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hösten börjar på allvar göra sig gällande. Augustimörkret har blivit påtagligt och i morgon är det dags för ridning igen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för provridning på en ridskola. Det är svårt att veta vad man ska förvänta sig första gången på ett nytt ställe. Jag har...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det blir nog ridning för mig i höst trots allt! :) Jag blev tillsist kontaktad av en av ridskolorna som jag stod i kö till. Nu är det...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit utan internet sedan jag kom hem från min senaste resa (som var helt fantastisk och som tog mig ända till Göteborg bl.a.)...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp