Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Hiss: Hunden äter igen, däremot har vi tillfälligt delat upp det på fyra ggr /dygn Diss: Mamma har haft en jättjobbig natt och pappa...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag veta (via sms) att araben åter skulle ut på en tävling, en dressyrtävling den här gången och att jag då skulle få rida den...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Han har blivit mycket bättre bara sista dagarna. Mamma och jag börjar misstänka smärtmedicinen som orsak till att han efter olyckan...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok eller att ta kängor öht :eek: Men jäkla sköna är dom.....och snygga :D Provridning i lördags, jag var inte med. Men det hade varit...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är nu nånstans omkring 2½ år sedan som jag slutade rida. Jag red på ridskola då och slutade för att jag tyckte att det inte gav mig...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har hållit mig i skinnet ett tag gällande plantering av blommor i mina stora krukor utanför dörren för att det varit så kallt. Det...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag gjort nånting som jag aldrig har gjort förut. Det känns väldigt konstigt. Det handlar om jobbet jag skrev om i mitt förra...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår satt jag och dottern i en timmer och borstade, kammade och slet. Stackars vovve, men han var riktigt duktig Rejält med päls fick vi...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det dags för första besöket på psykmottagningen som jag hoppas ska kunna hjälpa mig med min blodfobi. Den mottagningen låg i...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mitt jobb här några gånger. Att det är vissa problem med trivseln på den arbetsplatsen... Jag har kollat...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fy bubblan, min nacke och skuldra är inte rolig just nu = både ögonmigrän och balansproblem. Blir till att prova nya kiropraktorn...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag red P idag igen och den här gången blev det ett pass på banan. Han är så rolig att rida så man märker inte hur tiden går. Efter ett...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En bit härifrån ligger ett charmigt torp som jag ofta går eller rider förbi. Det är till salu nu och tomten är visst nästan en hektar...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ett av råden jag fick med mig från hälsohemmet var att jag måste börja tugga maten ordentligt. Anledningen sades vara att om man tuggar...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Sitter och gassar i solen samtidigt som jag smaskar på ett saftigt äpple. Vinden är lite starkare än igår men fortfarande tillräckligt...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Trasdocka
·
  • Låst
Dagbok Jag hakade på EFIT (Ett Foto I Timmen) så igår hade jag kamerorna i högsta hugg. Här är resultatet...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok (Spelinspirerad) Slogs mot ett monster, han höll på att döda mig men jag vann tillslut. Lite senare så är det en gigantisk bur och...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Trasdocka
·
  • Låst
Dagbok Då var min hälsohemsvistelse slut, och jag har återvänt hem igen. Men vilken häftig upplevelse det var! Min tanke med att åka dit var...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en lite konstig arbetsvecka och kunde åka till stallet redan i förmiddags för att rida araben. Det blev en tur på 1½ timme...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har nog inte fattat riktigt när jag pratat med mamma att han varit så pass skadad efter sin nattraid i måndags att han inte öht kunnat...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp