Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag hade jag en ridlektion på 1½ timme och senare på eftermiddagen red jag P. Det har resulterat i lite skavsår igen. Så dumt. Men båda...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red ut med P för första gången idag. Han tyckte tydligen att det fanns mycket att titta på och vid något tillfälle blåste han upp...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Araben som jag ridit i några veckor nu har åkt till Gotland för att springa ett distanslopp så jag har huxflux fått byta häst. Hon har...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok ...eller i alla fall käften. :D Jag har kommit på mig själv att vara ganska fnissig numera. Rätt som det är kommer jag att tänka på...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Till och från har jag funderat lite över varför jag skriver här egentligen. Vad är poängen? Jag skulle ju lika gärna kunna skriva i ett...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En gång i veckan har jag en friskvårdstimme på jobbet och då är jag med på en yogalektion. Det är rätt logiskt eftersom jag jobbar på...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Skrev just det här inlägget på klubbens facebooksida Hej På söndag är det klubbhoppning för er som missat det (mitt fel att inte...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju länge tänkt att jag skulle vilja bli filmad när jag rider så jag kan se själv hur det ser ut så igår tog jag helt enkelt med...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red LC:2an idag och var helt sjukt nervös både igår kväll och i morse. Jag tänkte strunta i alltihop men på något vis hamnade jag...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tänk att det ska vara så olika svårt/lätt att göra en galoppfattning. En av hästarna på ridskolan har jag haft en del problem med då jag...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vilken fantastisk diet ägnar jag mig åt då, kan man ju undra? Om det vore så väl... Det är nämligen inte midje- eller stussmåttet som...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok För en tid sedan kände jag ju att jag ville rida mer än bara två lektioner i veckan. Så blev det också och det kanske slog över lite för...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått en ny jobbtelefon. Jag tycker att den är värdelös. Hela displayen är nämligen upp och ner på den. Kolla själva! Nog för...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Allt och jag menar ALLT fungerade, han satt lugnt och stilla under genomgången Alla övningar fungerade direkt Han tom kom på "inkallning...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Allt är lite för mycket just nu :( Inte blev det bättre av att hästen fick kolik igår kväll. Tackolov ganska lindrig och veterinären...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nu blev den faktiskt av, provridningen av hyresvärdens häst som vi inte kommit till skott med tidigare. Vilken häftig häst! Känslig och...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Solen har värmt skönt idag och jag har haft hålligång från morgon till kväll. Jag somnar nog ovaggad ikväll. På förmiddagen var det...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag lovade mig själv häromdagen att jag inte skulle sitta och äta lunch i lunchrummet på jobbet något mer. Orsaken är att det mest bara...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har ordnat det så att jag jobbar över på måndagar och tisdagar för att kunna ta en sovmorgon på onsdag. Det behöver jag då för att...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det finns visst lite mer liv i medryttarhästen än jag först trodde. Igår var han faktiskt rätt pigg och idag var han lagom framåt. Jag...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp