Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag känns våren i luften! All snö på gården är bortsmält och man börjar skymta små skott på träden. Härligt tycker jag. :) Våren är...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok I morse pratade jag med min kloka chef (som är proffs på yoga) om det här med att jag kunde få blodtrycksfall då min kropp krånglar just...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Förra slutade lite sisådär så jag hoppas nya veckan blir bättre Missades sonens tävling, då dom flyttade fram hans klass 1,5 timme. Så...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag är skitnervös över om det är jag som får åka iväg och skriva kontrakt på huset. Det är så galet mycket att tänka på. Hur mycket...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För bygglovet till klubbhuset har blivit beviljat Känns som en stor sten fallit från min axlar Nu är bara resten kvar :p På lördag åker...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kändes nästan lite planerat från min ridlärares sida att para ihop mig som inte ridit på tre veckor med Tant Nina som skulle gå sin...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vad kom snön ifrån? Helt plötsligt var det stora, blöta vita flingor som dalade ner på den mörka asfalten utanför fönstret när jag...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nellie är två år och håller på att sittas in. Hon är bara liten till åldern, redan 1.70 i mankhöjd. Tinki fick vara förhäst och visa hur...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tisdag igen! Hästarna fick skor med snösulor idag. Har en bra hovslagare som fixar allt medans jag är på jobbet. Ibland går det inte...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Snön vräker ner ute och ridlusten försvann i takt med snöflingorna hastighet ner till marken. Efter två veckor med utbäddad soffa kändes...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag ju P barbacka för första gången. Idag höjde jag ribban, bokstavligt talat. Mitt på ridbanan la jag en bom på ett par...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 22 i måndags, extra körning till friidrotten, så 20;30 i tisdags, hoppträning med Laura i onsdags. Jag var trött och orkade inte hålla...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok så var det dags igen. Plocka sten, sten, sten och sten. Herregud vad sten det finns. Tänker att nu försvinner en sten till som jag kunde...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tyckte det hängde lite väl många skitiga shabrak i stallet. 15 stycken var det. Ner i cykel vagnen, såpa och en hästborste. Trampa ner...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra tycker vattenmatta är läskigt, fast efter att hon hoppat den ett antal språng. Då kommer hon på att man måste stanna. Kom över...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok En skadad ryttare på Kajsa och lillan på Indra. Själv gick jag med runt så de inte skadar sig mer ifall. Dessutom ingen tinker eller...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Den är jättefin, vårt hästnet fynd! :banana::love:Snabbt ut i stallet och på med den. Sitter som en smäck! Ute ösregn och halv storm...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har roat mig med att rensa i min stackars lilla bortglömda rabattplätt nu på förmiddagen. Tyvärr klarade jag bara av att rensa halva...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ibland vet jag inte varför vi gör det, men tydligen bra för balansen. Hissade upp stiglädren tre hål och travade 3 km. Det var inte utan...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok alla fyra var trötta idag.laura började flåsa efter lite trav och mina ben kändes spagetti efter gårdagens cykeltur med tillhörande...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp