Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tisdag igen! Hästarna fick skor med snösulor idag. Har en bra hovslagare som fixar allt medans jag är på jobbet. Ibland går det inte vara ledig när hovslagaren kan. Så tack för att hovis kan fixa hovarna när jag är upptagen. Hästarna såg nöjda ut i morse när de fick mat, nytt vatten och hö inlagt. Det var ingen som ville ut i kylan där inte. Indra hade redan blivit riden när jag kom hem. De hade mött en älg och Indra hade tvärvänt.:wtf:. Tur att ungen satt kvar. Det blev bara mockning för tinkis del idag. Imorgon ska det tydligen snöa, är det som vanligt så blir det väll inte mycket utav det. Möjligtvis att de får ha sina nya täcken :).
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
13 204
Senast: Marvin
·
H
Hästvård Hejsan! Jag är så orolig över min häst att jag själv börjar känna mig otroligt nere.. tänkte berätta om hans hälta och hoppas att ni...
Svar
13
· Visningar
2 880
Hästvård Lång historia kort: Kallblod som inte känts 100 en tid från och till. Kollad på klinik i april pga hovöm - tunna sulor:skor och sula på...
2
Svar
29
· Visningar
7 662
Senast: Lindon
·
Hästvård Är så less och matt nu... Min pålle behöver skor fram,men det är helt omöjligt för hovisarna att komma hit.. Alltid händer det nått...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp