Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Däggdjur funderar på att skaffa kanin.har haft innan(en vi fick). men undrar nu lite om kaniner. innan hade vi en hane. men tycker att det är...
Svar
4
· Visningar
1 016
Övr. Djur Någon form av geting/bi eller dylikt. Så långt är jag med, men kolla storleken..:eek: Och blåser man på den så rör sig...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Limelight
·
Däggdjur Hur gamla blir kaniner?. Är det någon skillnad om det är små kaniner eller stora kaniner?. Jag har 2st franska vädurar på 2år. Vad ger...
Svar
18
· Visningar
13 618
Senast: Limelight
·
Övr. Djur Vad är det för nå? Något djurs bajs ser det ju ut som iaf...såg det när vi var ute i skogen förra veckan.
Svar
2
· Visningar
3 285
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur Till vilken fågel hör denna vinge??
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur in med lite våriga bilder på era djur. Våran lille Nasse passar på att mysa i solen... kanske kan han bli en vaktgris?;) 2
Svar
25
· Visningar
2 968
Senast: Tarantino
·
Däggdjur Vill så gärna ha dvärggetter, men funderar på hur stor hage 2st behöver?? Självklart så stor som möjligt men vad är mini måttet...
Svar
6
· Visningar
2 919
Senast: Shark
·
Däggdjur Har haft marsvin och kanin i många år och har nu fått för mig att mitt nuvarande marsvin är ensamt. Han bor dock med en liten hermelin...
Svar
6
· Visningar
1 213
Övr. Djur Vi var på skansen igår och jag har lite undeningar hur djuren där lever.. Bor de där året runt? Är det bara i den där små fållorna...
Svar
13
· Visningar
2 341
Övr. Djur finns det mest djurliv i sverige? Om man vill flytta och verkligen garantera sig att man kommer se massor med djurarter, vart ska man... 2
Svar
27
· Visningar
2 553
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Jag har absolut ingen aning om vad jag skriver nu, men jag hoppas att någon invigd förstår vad jag är ute efter. :D Min morfar har...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Angua
·
Lantbruksdjur Min häst är på kliniken efter att hans dumma matte givit honom torr luzern :( Nu undrar jag om getter också kan få...
Svar
6
· Visningar
1 885
Senast: lilstar
·
S
Däggdjur Ni som har kanin inomhus hur gör ni för att det inte ska bli att lukta så mycket kanin hemma? Något speciellt spån? Ungefär hur... 2
Svar
27
· Visningar
17 623
Senast: kenttjej
·
B
Däggdjur Hej ! jag har haft min kanin nu i snart ett halv år.. utan att ta reda på rasen !:O jag fick den av mamma, som köpt den på...
Svar
17
· Visningar
6 216
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har hållit på med hästar större delen av mitt liv men då jag är arbetslös har jag inte längre ekonomin att hålla på(jag är en...
Svar
19
· Visningar
2 455
Senast: Shenzi
·
Däggdjur Min mamma hittade en vildfärgad/brun (agouti)-råtta igårkväll. Denna stackaren sitter just nu i en papplåda i hennes badkar. Råttan...
Svar
8
· Visningar
2 415
Senast: KisseNova
·
Däggdjur Pelle var på lite knäpphumör idag. Tog ut honom i hagen idag och satte in en pinne som hinder. Den var väldigt lågt satt och han...
Svar
16
· Visningar
1 428
Övr. Djur Jag vet inte exakt hur djuren hålls när de inte är på turné. Men det finns ju iaf regler på hur man får hålla djur såsom hästar...
Svar
17
· Visningar
1 947
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vi köpte för en tid sen trådfensregnbågar till vårt akvarium, två honor och två hanar. Verkade må bra, sams med de andra fiskarna och...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: Scandi
·
D
Däggdjur Hundinbrott i kaninburen! Jag och min storasyster låg en sen morron och såg på film. Allt var som vanligt, ända tills vi hörde : NEJ...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka