Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur För ett antal år sedan hittade polisen i Skurup en minigris. Hon sprang lös och ingen ägare anmälde sig. Minigrisen skulle avlivas. Det...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: KungTulle
·
D
Övr. Djur Hej alla kunniga kaninägare! I någon vecka nu har min kanin Simba fått mjäll, vet inte om kaniner kan få det. Det är svårt att...
Svar
12
· Visningar
3 410
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Ni som har får eller getter: Är det någon av er som har tagit tillvara ullen? Vad gör man av den? Kan man skicka den till ett spinneri...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: fejko
·
Övr. Djur Vad är det för skillnad på helfoder och värpfoder ? Ska man ge värpfoder året om eller bara under sommarhalvåret ?
Svar
1
· Visningar
1 370
Senast: Jejan
·
Övr. Djur Har ni släppt ut era kaniner än? Haft ute mina kaniner igår och idag, men inte över natten! Funderar på om jag kan låta dem va ute nu...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Luem
·
S
Övr. Djur Hej! Jag har 2 marsvin som är ca 3 år! Ett av mitt marsvin som är rasen virvel har fått som en STOR finne långt ner på ryggen. Om man...
Svar
11
· Visningar
2 500
Senast: sssara_
·
Övr. Djur Nu är dem äntligen här, dvärgvädursungarna mellan Stigfinnarbergets Bläck och Cosmos Julia. Eftersom det är så kallt ute, och för att...
Svar
15
· Visningar
1 260
·
Övr. Djur Hur gör man om man vill räkna ut en foderstat för ett smådjur? Visst det finns vissa rekommandationer på påsar osv. Men för hästar/...
Svar
8
· Visningar
4 378
·
Övr. Djur Som det nämnts i en tidigare tråd har jag ju stympat Örjans päls, och även Ulf ska stympas imorrn. Iom stympningarna kom jag att tänka...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Hur gör jag för att bli av med alla snäckor (sniglar) i akvariet? När jag gjorde rent sist så silade jag allt grus och tvättade det i...
Svar
6
· Visningar
3 070
Senast: Nominous
·
Övr. Djur Har precis kommit hem från tågstationen där jag hämtat ett stycke hamsterpojk! Ett stycke silversobel roan långhår :love: Obelix N...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag har bestämt mig för att skaffa kanin igen, sonen har fyllt två och det hade varit mysigt med lite sällskap i trädgården. Men jag...
Svar
12
· Visningar
1 506
Senast: Lupin
·
Övr. Djur Har nyss klippt ner ett stycke långhårigt marsvin. Kan jag slänga ut den avklippta pälsen till fåglarna så de kan boa med det (för visst...
Svar
2
· Visningar
803
·
G
Övr. Djur finns det gott om vanvårdade små djur som behöver hjälp? jag och en kompis funderar på att starta någon form av företag som tar hand...
Svar
15
· Visningar
1 260
Senast: lilstar
·
G
Övr. Djur Är det någon som ska till Husdjursmässan i Hammarö/Karlstad nu i helgen 19-20 April? :angel: http://www.husdjursmassan.net/ Jag och...
Svar
8
· Visningar
2 871
Senast: lilstar
·
K
Övr. Djur Hej! Har en 8veckor gammal kaninunge hemma, och funderar lite över hur mycket mat hon ska ha och hur mycket grönsaker hon kan få? Hon...
Svar
18
· Visningar
1 634
·
Övr. Djur jag skaffade ju två chinchillor här för ca 2-3 månader sen. fick en hona som en unge ledsnat på och fick en partner till henne av en... 2
Svar
23
· Visningar
1 835
Senast: Nominous
·
Övr. Djur De är ju bara för söta :love: Precis utanför vardagsrumsfönstret Med 1 kompis, de var ytterligare 4 stycken. Haha hur många... 2
Svar
24
· Visningar
2 400
Senast: mizz
·
S
Övr. Djur Heej. Jag ska få kanin imån.. Syrran med! Och nu e det så här att jag inte har den blekaste aning vad den ska heta. Kan du nårra bra...
Svar
11
· Visningar
3 038
Övr. Djur Har fått lite buskar nerklippta och funderar på om jag kan ge grenarna till djuren. Kruxet är att jag inte vet om de är giftiga, inte...
Svar
11
· Visningar
3 720
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31