Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Det är så att min syster ska skaffa en kanin till sin dotter och saken är den att hon vill ha en hona.. Hon har redan en hane. Jag...
Svar
5
· Visningar
6 147
Senast: AbuDabi
·
Övr. Djur Vad är skillnaden mellan Löwen kanin och lejon kanin? Satt och funderade på det..
Svar
5
· Visningar
4 456
Senast: Hannis_
·
Övr. Djur Är det nån som gjort det, att ha inomhus? Jag har två vanliga 100- burar till mina två kräk, en här hemma och en hos föräldrarna...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Luem
·
A
Övr. Djur Hade en hermelin kanin som hette Ludde. Han dog i torsdags i hjärt attack.... Lite då och då hade han andats konstigt men nästa dag var...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: always_TsT
·
Övr. Djur Hur har ni löst det? Tänkte bygga en "sandlåda" på ben, med ganska höga kanter så att de inte sprätter ut sanden och inte heller öser... 2
Svar
26
· Visningar
4 284
Senast: pinky
·
Lantbruksdjur Gissa vem som nyss tingat sig en liten abessinier-pojke? :love: :love: Han hämtas på marsvinsutställningen i Kristianstad den 19:e...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Ja, ni ser rubriken x) Satt på blocket och fick syn på två hanar och mja, nu är de mina ^^ Inte riktigt det jag hade tänkt men det duger... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 129
Senast: DeDa
·
L
Övr. Djur hej jag har ingen aning vilka raser mina gull puttar är. Och jag undrar om någon kunnde hjälpa mig :D knut drago...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: BeastieBabe
·
T
Övr. Djur Hej, för ett år sen så fick min hona sin första kull. Då var hon 2 år. Hon fick en unge som tyvärr inte klarade sig. Nu undrar jag om...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Tuffa_tosen
·
N
Övr. Djur :idea: Jag har länge funderat på att starta igårng mitt akvarium på 105 L :love: och funderar nu på vilka djur som kan tänkas bo där i...
Svar
17
· Visningar
4 369
Senast: Nominous
·
Lantbruksdjur Var ute förut hos hönsen & ankorna (är inte mina, men de bor här på gården) och fyllde på vatten. Nu är deras vinterhage väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 253
Senast: mizz
·
C
Övr. Djur hej! undrar om ängshö från granngården är bra. kommer från dogman som det står på påsen. har detta hö mycket fiber? är till våra dvv som...
Svar
6
· Visningar
2 158
Senast: Luem
·
B
Övr. Djur Jag har i mitt akvarium 8 neontetror (bl a), En av dem har börjat simma på ett underligt sätt. Dn hoppar fram i vattnet med huvudet...
Svar
4
· Visningar
2 026
·
Övr. Djur Hur ser era akvarium ut? Lägg ut lite bilder vill göra om i mitt akvarium men har noll ideer på hur jag ska omorganisera det hela. Så... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
37 406
·
N
Övr. Djur Jag har nu funderat på att starta upp mitt akvarium igen, har ett akvarium på 105 L:love: , som jag haft fiskar i förut. Vill nu ha lite...
Svar
2
· Visningar
933
B
Övr. Djur Jag undrar om det är någon som vet om det är vanligt att använda far och dotter till avel. Alltså inavel. Kultingarna är tänkt till...
Svar
14
· Visningar
3 249
Senast: diartistakasha
·
Övr. Djur :banana: nu är min nya bur klar!! den blev jättefin tycker jag och chillorna lär nog tycka att det är roligt att bo nu :D...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Hur ofta dias de? Vi har ungefär 10st men vi ser aldrig att mamman är där, ligger i andra änden av buren. De verkar pigga och så...
Svar
15
· Visningar
7 184
Senast: Welsh
·
Övr. Djur I går fick min kompis ridko lov att avsluta sina dagar, 2½ år gammal :( Hon fick stafylokock a och veterinären tyckte att det var lika...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: _husmusen_
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag tänkte ta och bada min lilla smutsiga kanin :) Jag undrar lite hur man ska göra och om någon av er har badat er kanin...
Svar
9
· Visningar
6 891
Senast: Dahlgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka