Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur ja då har vi hunnit bli tre veckor gamla och vi skuttar runt lite och är svåra att få på bild. och här är mamma med på ett...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Shenzi
·
P
Övr. Djur Jag har blivit lite sugen på det här med kaninhoppning och tänkte så smått börja hoppa lite med min kanin. Hon är fyra månader nu så det...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Tinuri
·
Övr. Djur lägg upp bilder på era marsvin här är mina http://www.pixbox.se/pic_show_id13730315.html Skogens Gabbana och Skogens Espirit 2
Svar
33
· Visningar
3 108
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Köpte idag ett par guldguramisar. Det stod ett tag mellan mosaik och guld men eftersom de ska var fredliga bäggetvå så bestämde jag mig...
Svar
16
· Visningar
9 214
Senast: Tires
·
Lantbruksdjur En av mina hönor är förkyld. Hon har ingen snuva vad jag kan se men jobbigt med andningen. :( Alla andra är pigga och krya, springer...
Svar
4
· Visningar
6 258
Senast: Goat lover
·
T
Övr. Djur Vill veta. Ska köpa kaninhinder! :love: Vilket tycker ni jag ska ta? Vill ha: Minibron (fattig, så det får bli den istället för... 2 3
Svar
52
· Visningar
14 325
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Beställde bakgrundsbild till mitt akvarium för ca 1 månad sen och lite andra saker, och äntligen kom det! Men kan man bli förbannad...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Royal_724
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ge min kanin för godis :angel: Dettta kanske inte är ett problem för så...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Någon som har ett bra recept på kaningodis som man kan göra själv? Något som är lätt att göra!
Svar
17
· Visningar
7 794
·
Övr. Djur Ja, ni läste rubriken.. :D Läste på baksidan av ett gnagarmat paket och där stod det att man alltid skulle se till så att gnagaren hade... 2
Svar
29
· Visningar
5 005
Övr. Djur Hejsan! :D Min kanin ska få ungar snart, och då tänkte jag ta ner en av dom i stallet, till pållens box, då han älskar små djur :love... 2
Svar
28
· Visningar
3 291
·
T
Övr. Djur Jag ska ju skaffa råtta men jag vet inte vilken bur jag ska köpa och det ska ju vara två stycken honor så Ja jag Behöver tips på bur som...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: TiffyToff
·
P
Övr. Djur Hejsan! Jag undrar om det finns några som bor i Örebro med kanin som har lust att träna lite kaninhopning med mig någon gång i veckan...
Svar
2
· Visningar
787
·
Övr. Djur Ska köpa mig en mus på lördag och förhoppningsvis blir det en guldhamster samtidigt, beroende på vad uppfödaren har att säga om saken :)... 2
Svar
31
· Visningar
2 078
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag tror min ena råtta har fått snedskalle. Hur pass allvarligt är det? Och hur åtgärdar man det? Jag ska i alla fall ringa...
Svar
8
· Visningar
5 343
Senast: Thornbird
·
S
Övr. Djur Nu bor min kanin i en vanlig kaninbur som man köper i affären. Jag fick iden idag att man kanske skulle kunna bygga en lite större bur...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: FjantaZ
·
L
Övr. Djur Hejsan! Någon här som vet någon bra uppfödare av Hermelinkaniner i Skåne? De flesta verkar inte få några kullar nu på vintern, utan...
Svar
2
· Visningar
3 733
Övr. Djur Funderar... Ni som har fåglar som får flyga och gå runt fritt, skiter dom inte på golven då eller går dom t.o.m att få rumsrena?
Svar
7
· Visningar
9 207
Senast: zds+a
·
Övr. Djur Fick precis en länk från expressen idag. Marsvin hittade övergivna i skogen Hur kan man göra så, det är så hemskt. Jag blir så arg...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur att gå till vetrinären med kaninen? Har tid nästa vecka, ska dit för att undersöka hennes snyva(kanske medecin) och sen kolla hullet på...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: NaTTa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka