Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Hejsan, jag har startat en tidigare tråd om hönsraser, nu är jag lite mer intresserad utav Leghorn. Vet ni hur mycket de värper ...
Svar
12
· Visningar
6 606
Senast: LIA
·
T
Övr. Djur Hejsan, min kanin Osten har börjat tappat hår på öronen. Idag satt jag och kliade lite på dom för det tycker hon om. Plötsligt kunde...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Harmoni
·
Q
Övr. Djur Vilken ko - ras anser du är vackrast? Finns det någon ras, som ger både magert kött och mager mjölk? Hur är Jersey - kor i...
Svar
16
· Visningar
12 088
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Djur Japp. Jag har en kastrerad dvägvädurshane sen innan, och nu ska jag som sagt få en ny. Det är en löwenhona, och om jag inte hade tagit...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: *tove*
·
V
Övr. Djur Hej! Fick ett lamm som tackan vägrar att ta till sig. Tänkte försöka få den lilla att överleva. Hade barnvälling hemma (låglaktos...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: Luff
·
W
Övr. Djur hej! det skulle behövas lite hjälp om kaniner här då jag inte riktigt kan sätta fingret på vad som hänt min kanin...:confused: det har...
Svar
2
· Visningar
2 602
Senast: wallerie
·
Övr. Djur Hur är det med lagen? Det är takhöjden jag talar om. Finns det en minsta takhöjd för nötkreatur? Har ögnat igenom...
Svar
10
· Visningar
2 239
Senast: PrittePuff
·
Övr. Djur ...på Anders, har ju inte visat upp honom på ett tag! Skyller på att han är sjukt svårfotad :D Sista bilden är från... 2
Svar
34
· Visningar
2 839
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur våra getter är huuur snälla som helst - men inte mot barn. dom hade blivit såå mycket bättre och barnen kunde gå in till dom och...
Svar
6
· Visningar
927
Övr. Djur vad kan man ha för ciklider i ett 120 litersakvarium?
Svar
2
· Visningar
985
Senast: aiquen
·
B
Övr. Djur Hej! Jag och min sambo har funderat på att skaffa fiskar igen och han vill så gärna ha en Pansarål. Jag undrar nu vilka fiskar man...
Svar
9
· Visningar
2 357
Senast: Silverstol
·
Övr. Djur http://djur.feber.se/feber/art/18134/japaner_kpte_fr_istllet_fr_pud/ De må ju vara rätt lika pudlar, men är man verkligen så...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Tant Asta
·
Övr. Djur Vi har en 6 månaders kanin hane som verkar vara ensammen :( vad kan man ha för kompis till honom? Han bor i en stor hästbox...
Svar
5
· Visningar
976
Övr. Djur Enhörning, månad av mej 30/4-07.
Svar
0
· Visningar
192
Senast: NoExit
·
Z
Övr. Djur Hur många är det som värnar om vargen? En av våra vackraste rovdjur. Den får alltid skulden för sin överlevnad, den måste ju också äta... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 689
Senast: Jolanta
·
Övr. Djur jäkla pump!! dom där sugplopparna är verkligen skitdåliga! finns det nåt knep eller måste man köpa nya?
Svar
6
· Visningar
859
Senast: wtf
·
Övr. Djur Någon som har koll på om det är OK att delvis ströa med halm åt degus?
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Riley
·
Övr. Djur Min vän har fått vad som verka vara en tumör vid den där körteln de har bak. Det är en marsvinshanne på sex år, han är pigg och nyfiken...
Svar
5
· Visningar
3 235
Senast: Youma
·
Övr. Djur Åhh... Beslutångest! Min kille har alltid tyckt att jag har för mycket djur, men så frågade jag honom för att tag sen om jag inte fick...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Royal_724
·
Lantbruksdjur inte min get, den är inneboende i stallet där jag har hästen, och ägaren bryr sej inte nämnvärt om geten, utan det är vi i stallet som...
Svar
14
· Visningar
6 990
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka