Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Har ljust kommit hem med två 6 veckors råttungar:love: De är nere i buren nu och gömmer sig i huset. Ska jag ta upp dem och börja... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 134
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag kan bli vansinnig på dessa vinterns objudna hyresgäster... Sitter här i godan ro och surfar runt på buke.... Då kommer en sån där...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: palle
·
E
Övr. Djur -undrar om någon vet vad detta är för ras? Kaninen är en kritvit hona med svarta öron och svart runt ögonen, lång päls som påminner om...
Svar
2
· Visningar
927
Övr. Djur Var iväg och avlivade Lolita idag... RIP Lolita 040104-060125 :cry:
Svar
14
· Visningar
969
·
Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
7 002
·
M
Övr. Djur :confused: jag tänker para min hon kanin i mars/april.hon bor utomhus o hennes bur är typ 1 meter och en halv och jag kan inte ha en bur...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: moon light
·
M
Lantbruksdjur Ja, jag undrar alltså om man får ha fåren ute dygnet runt utan nåt som helst skydd eller tak över huvudet? Här är det ju just nu -27 ute...
Svar
7
· Visningar
1 672
Senast: Luff
·
Övr. Djur Tog ut mina små råttjejer på sängen nu ikväll för att fota dem. Precis som förra gången gick det dock... sådär. :D Men några hyfsade...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: aiquen
·
Övr. Djur ska köpa två kaniner nu i veckan. Det är en kaninmamma med sin unge.Måste man kastrera kaninen? hur stor är risken att ungen betäcker...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Tappsveden
·
Övr. Djur Mamma kom och sa att han hade dött :cry: Födde upp honom och har ägt honom hela hans liv. Nu bara borta :cry:
Svar
7
· Visningar
811
Senast: aiquen
·
Övr. Djur http://www.msnbc.msn.com/id/10903211/ Vad gulligt :love:
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Tingla
·
P
Övr. Djur hmm, kom på att det är länge sedan jag la in några bilder på mina kramdjur:D Här kommer ett litet axplock. 2
Svar
20
· Visningar
1 707
·
T
Övr. Djur Småttingarna är nu åtta dagar och kravlar runt i boet och vissa tar sig även hela vägen ut i buren... :love:
Svar
13
· Visningar
1 283
·
J
Lantbruksdjur Är det ok att ha får och häst i samma stall? Jag funderar på att skaffa får och har ett gammalt häststall jag tänkt inreda till dem...
Svar
2
· Visningar
1 651
Senast: Matilda_o_Bonita
·
R
Övr. Djur Så har mina föräldrar gått med på att skaffa råttor. Men det förstås om ett par år.:( Men det är mest för att det är alldeles för... 2
Svar
32
· Visningar
6 258
·
A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
744
Senast: sofiie
·
Övr. Djur http://cuddlycavies.homestead.com/costumes.html :banana: :banana: :banana: 2
Svar
39
· Visningar
2 679
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Har en lejonhuvdad kanin som blir ett år till sommaren. Såg att han har en stor kal fläck på halsen, vad kan det vara, vad kan ha hänt...
Svar
5
· Visningar
1 745
Senast: Mandy_Loves_Vera
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska... 2
Svar
27
· Visningar
4 918
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈