Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Har hört att det ligger än jääättestor djuraffär i Bromma. :) Undrar lite.. :p Är det dyrt? Har dom bra grejer? och .. har dom många...
Svar
5
· Visningar
2 472
Senast: Tican
·
Övr. Djur Jag har en kaninhona här hemma på fem år. Nu på somrarna när det är varmt går hon lös ute på dagarna och hälsar ofta på sin "fästman" i...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Sofian
·
Övr. Djur Eller något sådant... Har hört att folk köper sniglar som husdjur.. Jag som har en liten livs lång passion för sniglar undrar om det...
Svar
11
· Visningar
1 417
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vilka djur har ni haft (arter)? Vilka djur har ni nu? Vad vill ni ha för djur i framtiden? 2 3
Svar
53
· Visningar
3 958
Senast: Arabizar
·
Övr. Djur Hade en gång en bild på en mjölkko, nu hittar jag inte bilden men jag måste se en snygg ko i profil.. Asså en sån där svar vit brokig...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur För två veckor sen hittade jag Augustina blodig och skadad i hönshuset. De andra hade hackat henne så hon fick egen bostad i fredags...
Svar
10
· Visningar
909
D
Övr. Djur Hej!!!! Jag önskar inredningstips för chinchillabur,typ bra länkar, ritningar mm. :bow: Mina chinchillor är sååå aktiva :bump: :)
Svar
4
· Visningar
1 692
Senast: offspring
·
F
Övr. Djur Från Djurkliniken Roslagstulls hemsida (hemsida) "Underlaget på burbottnen kan utgöras av tidningspapper eller pappershanddukar...
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur reagerar era marsvinsflickor när de brunstar? Innan jag skaffade Nora märktes det aldrig att Tuva brunstade, hon hade ju ingen att...
Svar
17
· Visningar
4 949
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Djur Hej! En av mina undulater sitter ofta och kliar sig...under vingar, på "hakan" osv osv..kan de göra det i perioder eller bör jag bli mer...
Svar
8
· Visningar
4 178
Senast: Lukka_82
·
Lantbruksdjur Jag har ju en flock finullsfår, 13 st varav 6 är bruna, 3 svarta, vita och en "vitaktig" korsning. Jag har förstått dels att ullen...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: Masse
·
M
Övr. Djur Födda den 17 maj! Sötnosarna
Svar
5
· Visningar
743
Senast: gul_zebra
·
I
Övr. Djur nån som vill ge mej råd m.m ? snälla. :) hehe. 2
Svar
25
· Visningar
4 185
Senast: Francess
·
S
Övr. Djur Jag ska köpa 2 Roborovski men jag vill veta mera om dom.. Annars hur är sibirisk hamster??
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Den enda som såg fin och nogorlunda lagom ut till två undulater hade dessa mått: 64 cm bred 60 cm hög 42 cm djup Tillräckligt? Det...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: TCJ
·
I
Övr. Djur Kom hem precis och såg att mitt marsvin fått sina bäbisar. Fyra st men en död tyvärr. Men det verkar som om hon inte bryr sig om dem...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Lina_Zacha
·
S
Övr. Djur ..för första gången i år! Nu är det verkligen sommar i luften, iaf här där jag bor! Det är +22,9 grader i skuggan! :D Har just kommit...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: Hamster_gullet
·
A
Lantbruksdjur Hallå hallå! Min killes mamma funderar på att hyra höns i sommar och hur mycket jag än letar på nätet så hittar jag inte någon som hyr...
Svar
4
· Visningar
2 265
Senast: Stoppard
·
F
Övr. Djur Hur vanligt är det att fågelägg "går över tiden"? Hur länge brukar det röra sig om?
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Nu kommer bilderna på mina marsvin. MOLLY: RONJA Hoppas det fungerar
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Dravena