Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är på jakt efter eb slitåslängsadel till min valack. Fick erbjudande om att köpa en Stübben Romanus Extra 17-17,5". Har absolut ingen...
Svar
6
· Visningar
1 283
Dressyr Min b-ponny har plötsligt blivit hyfsat smal och jag måste hitta en ny sadelgjord, har nu en 40 cm lång och behöver en som är 30-35 men...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Equidaem
·
Hoppning Någon som kan förklara skillnaderna mellan en lokal och regional tävling? Kan jag t.ex. Tävla en regional LA ifall jag bara har tävlat...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Speedway
·
Hoppning Behöver snabb input inför morgondagen. Har inte tävlat banhoppning på ett tag och blir osäker (ska inte tävla själv, men medhjälpare vid...
Svar
8
· Visningar
1 923
Senast: LenaH
·
Körning Hej, Jag har en shetlandsponny som vi brukar köra och en unghäst, också shetland, som jag håller på att köra in. Drömmen vore förstås...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: ameo
·
Dressyr Hej! Jag är en tjej, 13 år som vill verkligen lära mig mer inom dressyren. Jag har en foderponny som jag har några gånger i veckan som...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Mavvis3
·
Islandshäst Har fått iver att sticka sockor igen då jag kom ihåg hur hälen stickas. Skulle vilja sticka ett par sockor med en töltande islandshäst...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: videnlis
·
Trav Vad är det för en häst? Det sägs att Vinnie ska bli världens bästa häst varpå hon drar in till stan. Har man en pappa som är kallblod... 2
Svar
30
· Visningar
5 572
Senast: Pegasus63
·
Övr. Grenar Hej! finns det några som är intresserade av Frihetsdressyr ? Jag har hållit på med det ca 1 år och tycker att det är fantastiskt. Har...
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: kvandi
·
Islandshäst Tänkta höra med er om det är någon som har ett träns i Biothane eller hört några åsikter om träns i det materialet. Vad tycker ni om... 2
Svar
21
· Visningar
3 075
Senast: Minett
·
Dressyr LC1, LC2, LB1 och LA4 kommer i nya versioner nästa år. Vad tycker ni? Jag tycker det är bra att de ändrat den jättesvåra sista... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 893
Senast: fio
·
Islandshäst Vart hade ni vänt er för att köpa häst om INTE Sverige om ni vill ha mycket häst för lite pengar? Alltså, nu pratar jag inte SM häst för...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: Devinshed
·
Övr. Grenar Har googlat runt lite, men inte hittat det jag söker. Så då vänder jag mig till allvetande Buke istället. :) Letar info om ett engelskt...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: mamman
·
Islandshäst Japp precis som rubriken lyder: detta är en inspirationstråd ;) Vad har ni för träns till era islandshästar? Bilder är obligatoriskt... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
53 391
Western Jag har en westernsadel som verkar trycka alldeles för mycket baktill. När man har ridit är hästen väldigt svettig under sadeln baktill...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Mustang
·
Trav Har någon en idé om var man kan få tag på ett nytt fäste till selen, har fått gängpaj på bulten på baksidan av spännet. Har ringt...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Nominous
·
Western Hej! Jag har precis köpt denhär fina unghästen, Bella är import ifrån Danmark på 4år. Svartskäck med mycket vitt! 150cm i manken! Hon...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Nethril
·
Körning Jag är ju i första, andra och tredje hand ryttare, men har ändå samlat på mig en hög med selar och åker lite häst med vagn då och då...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: Nielaa
·
Dressyr Har ni sett dokumentären om Totilas som kom ut i dagarna? :banana: Intressant, onekligen! Här är länken: Vad blir fortsättningen? 2 3
Svar
45
· Visningar
5 775
Senast: tuaphua
·
Körning Hej, jag är ny här och det här är min första tråd. Jag vill jättegärna testa på/börja med körning. Jag håller på att leta runt på...
Svar
3
· Visningar
880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka