Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Distans Hej! Jag skulle vara jätte tacksam om jag kunde få svar på några frågor. Jag ska starta en Clear round på 20-30 km och undrar om någon...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Geshira
·
L
Distans Hur gammal ska hästen vara för att få starta distans??
Svar
7
· Visningar
2 332
Senast: Stopek
·
C
Distans När man tävlar distans, får man då gå igenom mål med hästen eller måste man sitta på???
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Stopek
·
L
Distans ännu fler \"dumma\" frågor Nu börjar det bli lite nervöst det är ju inte långt kvar innan den 8 maj då våran distansdubut skall ske. :)...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Galadriel
·
Distans Får man ha det med sig på hästen under tävlingen? Bara funderar lite! Frågar även igen! Nån som ska rida Rönningeritten den 5 juni med...
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: Noteca
·
M
Distans Hej! Nykomling här som tycker att det verkar jätte kul med distansritt. Skulle uppskatta tips ang. närliggande (Karlstad)...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Ardnaxela
·
L
Distans Hej! Jag har aldrig ridit distans har hört så mycket bra om grenen att jag tänkte ge mig på ett försök.... Hästen jag har har heller...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Laslaw
·
Distans Hur motiverar ni era kompisar att ställa upp som hinknissar? Var på Bergaritten själv och det gick väl men var ganska jobbig. Planen är...
Svar
13
· Visningar
1 438
Distans Fortsätter med alla mina frågor här... :D Nästa frågar lyder...*trummvirvel*: Får man något svar på anmälan, typ ryttarmeddelandet...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: malumbub
·
Distans Ni vuxna distansare som rider hästar under 148 cm, har ni häst- eller ponnylicens till era hästar? Jag vet inte hur jag ska göra... Har...
2
Svar
29
· Visningar
2 443
Senast: neywaz
·
Distans vår häst gått första gången på distans, de red grytritten i lördags, Allt gick kanonbra och hon bara älskar det. MEN vi MÅSTE skaffa ny...
Svar
12
· Visningar
1 929
Senast: Arabis
·
Distans Ni som tävlar bettlöst - hur gör ni i veterinärgrinden? Och när ni lastar hästen? Springer ni med det bettlösa huvudlaget framför...
2
Svar
20
· Visningar
2 179
Senast: neywaz
·
Distans Vilka härifrån kommer? :D :bump: Jag tänkte mest på sällskap till min lilla söta medryttare som ska rida hingsten på 50 km tävlingen...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: neywaz
·
P
Distans Jag undrar om ni har skydd på hästens ben när ni rider distans (de lägre klasserna)? Om ni har, vad för slags skydd är det? Har ni både...
Svar
11
· Visningar
1 563
Senast: Galadriel
·
M
Distans Finns det? vart i såfall?
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Camilla_H
·
Distans Hur stora är veterinär-/startkorten (eller vad de nu kallas)? Får man vika korten? Någon som kan hjälpa mig? Hur stora brukar kartorna...
Svar
2
· Visningar
1 376
Senast: malumbub
·
Q
Distans Har länge velat börja tävla distansritt då det är den enda tävlingsgren som riktigt intresserar mig. "Problemet" är dock att min häst är...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Quietude
·
P
Distans hej det verkar vara kul att rida distans! Har aldrig provat. Men jag tycker det verkar som om ALLA som rider distans har araber? Inte...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Anlisu
·
Distans Satt och tittade på gamla resultatlistor på bla Dackeritten och undrar lite över hur det kommer sig att alla rider på så snabba tider...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Patrioten
·
Distans Jag tänkte start med min häst i slutet av sommaren. Eftersom han hos förra ägaren har stått i ett år (han är 8 år och han aldrig tävlat)...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp