Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Jag vill ha massor av övningar för att få en häst att hitta traven istället för att ta till grisepassen. Inget annat snack om att jag... 2
Svar
37
· Visningar
3 859
Senast: Lokkur
·
N
Dressyr Ska prova två Stübben dressyrsadlar i nästa vecka, en Tristan DL (17", vidd 33, uttagen -05) och en Juventus (17", vidd 32, uttagen... 2
Svar
29
· Visningar
2 749
Senast: moonlightgarden
·
Hoppning Jag vill först bara poängtera att jag tar ABSOLUT avstånd från all typ av doping av både djur och människor! Men det är en sak jag...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Långnos
·
W
Hoppning Vilket liniment använder ni efter träning? Om ni vill ha det i förebyggande, vilket är det då? varm eller kallt?
Svar
13
· Visningar
2 778
Senast: Långnos
·
I
Islandshäst Ni som har eksemhästar, när tar ni av täckena på era hästar och låter dom gå ute dygnet runt? Mina har på sig sina och står inne på...
Svar
17
· Visningar
1 911
Senast: Nicke
·
K
Dressyr Hej Alla ni med lite tyngre hästar hur tränar ni för att få energi i hästen och få den att gå av sig själv lite mer? Jag rider en stort...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: malinsky
·
W
Hoppning Sätt in två bilder på era hästar en vardags bild när du rider och en tvälingsbild. Kul och jämföra!:d 2 3
Svar
46
· Visningar
10 530
Senast: Emsan
·
L
Trav Igår på Vinnare V75 så var det en tittare som skickade in ett sms och undrade om tipsexperten Raffe verkligen tyckte att V75-1 var en...
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: spanarn
·
Western Är det någon som vet vart man kan annonsera/söka efter en seriöst satsande ryttare som vill ta en quarterhäst på foder?
Svar
15
· Visningar
1 832
Senast: lakrits
·
Dressyr Vad tycker ni om denna hingst? Ngn som har avkomma efter honom? 2
Svar
38
· Visningar
3 547
Trav Ska ni handla? Hur går det till, auktioneras en häst i taget eller är budgivningen öppen på alla hästar samtidigt?
Svar
6
· Visningar
1 681
E
Distans hej på er alla distansare i gamla svedala!! Här finns bilder på våra jätteduktiga svenska ekipage i frankrike!! Håll tillgodo...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: springsten
·
Fälttävlan Ni som sitter på senaste TR kan ni tala om för mig vilka maxbanlängder som gäller på 90-klass och 100-klass i terrängen?
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Wiiie
·
Trav Kanske nån av er snälla människor på travsidan kan hjälpa mig litegrann. Har en 2årig kallblodsdam som jag håller på att köra in. Har nu...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: trav
·
G
Distans I år är det dålig uppslutning på Härjedalsritten och vi som arrangörer undrar varför? Tävlingen kommer att genomföras och... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 365
Senast: Groom-pelle
·
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: LenaH
·
D
Hoppning Nu behöver jag hjälp tjejer! Ska skicka efter en förbygel från GG, nämligen den här...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: DreamOn
·
O
Övr. Grenar Har ett sto som jag har till halvblodsavel, men skulle vilja veta mer om hennes stam. Har kollat på galoppsport, allbreed och googlat...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Orkan
·
C
Trav fyfan vad bra han var! riktigt bra kört av bergharn!:banana::banana::banana: han vann sitt försök för er som inte sett det... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 527
B
Fälttävlan hur många placerade är det i fälttävlan? är det som i banhoppningen att det är 1 placerad på 4 starter?
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna