Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Min ponny har ingen stor trav direkt, han har jättesvårt att länga :( Min tränare säjer att han är byggd helt fel och att det är därför... 2
Svar
20
· Visningar
3 454
Senast: mjauen
·
Western Någon som vet (hällst internetsida) vart man kan hitta en riktigt stor, fluffig och mysig rumpvärmare som täcker HELA sitsen inför...
Svar
7
· Visningar
1 981
Senast: Vera
·
  • Låst
Dressyr Man behöver bara titta på en film- såg nu Kyra i rutan o man ser hur hatten åker upp o ut rutan i travtakten. Skiljer en dm i passagen... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 494
Senast: flashlight
·
K
Islandshäst som rubriken lyder så undrar jag hur mycket poäng man behöver för att kvala upp i olika klasser. jag har bara ridit lätt klasser en så...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: kolur
·
Distans Det förekom ju tidigare en diskution här om någon som vart utesluten vid målgång på en CR för att hon ridit med westerntyglar och de...
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: Mysaan
·
L
Hoppning Vad använder ni för märken? *Sadel *Träns *Täcken *Benskydd osv... :D
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Dalidah
·
P
Trav Hej! :banana: Jag bifogar en länk där ni hittar en bild på en sulky. Vad är det pilarna pekar på?? Vad har man dem till? Skulle...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Zandrah
·
Western Jippie! Min tränare VANN idag senior reiningen:banana::bow:Skitkul! Var bara tvungen att skriva, blev så himla glad för hennes skull:bow:
Svar
19
· Visningar
1 786
Senast: western_boy
·
Dressyr Har funderat på att köpa detta kandaret till min pålle, men vill gärna veta vad ni tycker om det? lr om ni har tips på andra fina? :D... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 832
Senast: Victovie
·
Dressyr På klubben jag är medlem i finns det en månadstränare som är organiserad av klubben sas. Många skaffar egna vecko eller månadstränare...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: Punkity
·
Western Är det någon som vet var man kan köpa sånna där färgade nylonträns? jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o...
Svar
19
· Visningar
2 248
Senast: pyret
·
M
Dressyr Hej! Min medryttarhäst är verkligen en underbar häst, men rider man dressyr blir han så otroligt seg och slö. Och det är inte bara när...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Badger
·
Dressyr Skulle väldigt gärna vilja se bilder eller filmer på när en häst arbetar i rätt form och en bild där hästen inte gör det. (helst samma... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
16 454
Senast: Donnatello
·
S
Islandshäst Har en 12-årig islandsvalack, femgångare med pass men mig veterligen otränad pass (har haft han sen 5 år, importerad Island). Skulle...
Svar
17
· Visningar
2 932
Senast: Juni-Saga
·
Islandshäst Har funderat på att köpa ett fårskinnsunderlägg. Har ni lagt ut mkt pengar eller köpt fejkade fårskinn. Vad är bäst ? Ingen här som...
Svar
19
· Visningar
1 876
Senast: thyrniròs
·
F
Fälttävlan hejsan tänkte bara höra vad TR IV mom 496 =? Hittar inte mitt tr å funderar på om jag kan anmäla mej, är en hunting på borås, någon...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: PrinceFair
·
R
Western Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld. På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: reykurboy
·
L
Hoppning Hejsan! Vet någon om Flipper d'Elle finns/kommer finnas för importsperma? Någon hemsida till förslag? Kanske är det någon som har...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Ancor
·
Islandshäst Hej! Har lite funderingar jag hoppas nån har svar på. Man ska ju redan nu i höst kunna kvala till nästa års SM. Men jag har hört att...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Karin87
·
Körning Vad för olika däcklar finns det och vad fungerar de till? silettdäckel = giggdäckel? Funkar det att använda en sådan till fyrhjulsvagn...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: KillerQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II