Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Hejsan! Jag undrar om vad det är som gäller för ålder att tävla B-ponny, som ännu går som ungponny? Jag vet att det annars är 13...
Svar
14
· Visningar
1 628
D
Western På islandshästar heter det bara huvudlagsrem men när jag sökte det på engelska så hittade jag inget. Någon som vet vad det heter? 2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: diny
·
S
Körning Funderar på att skrota järnskor annat än vintertid. Har hittat boots på www.naturhov.dk Nån som har erfarenheter?
Svar
17
· Visningar
1 411
Senast: Smen
·
Dressyr finns det alls? har provat jag vet inte hur många kavajer nu, men inga går runt brösten! hööks ena i strlk 46 fick jag knäppt och...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: feel
·
C
Körning Tycker här är lite dött på körforumet!:crazy: Ingen som har lite nya bilder att bidra med för att liva upp det litta??:D:bump: Kom... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
12 074
Senast: Beppo
·
S
Islandshäst Har någon gång sett annonser på islandsgårdar som tar emot hästar på vintervila, men nu hittar jag det inte någonstans. Ägaren är sjuk...
Svar
7
· Visningar
2 930
Senast: Sveipur
·
N
Hoppning Hej! Jag ska köpa en hopphäst nu gärna ett sto som ska gå medelsvår hoppningen men jag har letat och letat men hittar ingen som...
Svar
13
· Visningar
1 397
Senast: millizen
·
F
Hoppning Vart kan man köpa dom? Och vad är det för skillnad på den som är rundsydd och den som är vadderad? Vad tycker ni om dem? 2
Svar
30
· Visningar
4 076
Senast: Elektron
·
Fälttävlan Någon som kan förklara för mig hur de funkar med Hunting, jag vet ju hur det går till men alltså tid osv. Som jag fattade det skulle det...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: norpan85
·
T
Dressyr Pannbandshjälp Jag funderar på att köpa ett ett nytt pannband till pållen när jag har råd. vad tycker ni jag ska satsa på? Funderar...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: Tebazz
·
Dressyr Berätta vad ni har för Bridong och Stång, varför har ni den som ni har, funktion? Visa gärna bilder!
Svar
18
· Visningar
3 981
Senast: Breccia_
·
F
Distans Va kul med en pp på 10 km. Det kan ju vilken häst som helst skritta på den tiden.... Det är nog ett bra insiativ för att få in färska...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: limona
·
Trav vilken häst måste jag säga... men både innan och efter årsdebuten som va i tisdags om någon missat, har det varit mk prat... om... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
12 236
Senast: tinafinis
·
Körning Var på hööks i dag och gissa vad jag såg :o ? De har köpt in draglinnor, bakselar och typ 8 st par selar fanns där och de var innte...
Svar
18
· Visningar
1 793
Senast: Vimsan
·
A
Fälttävlan Jag ska rida min första fälttävland om en månad. Har inte riktigt koll på de än men. Måste man ha säkerhetsväst i alla 3 moment? Kavaj...
Svar
9
· Visningar
1 540
F
Distans Hur skall vi locka hit fler Danska ryttare till södra sveriges tävlingar. Jag vet att Greveritten brukar ha många Danska deltagare! Hur...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Groom-pelle
·
R
  • Låst
Trav Seglade som vanligt in på Buke,och blev hyperglad av att jag faktiskt fått et PM. Men efter jag läste det blev det annourlunda. Jag... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 494
Senast: ameo
·
Trav nån som kan se dessa kanaler på sin tv??? hur bär du dig i så fall åt??? finns de nåt slags paket här i sverige där dessa kanaler... 2
Svar
26
· Visningar
8 394
Senast: trav
·
B
Fälttävlan Någon som varit på ljuslingsbacken? Hur är banan, 90 häst? Hur ser vattenhindret ut? Såg att det var många fel i deras förra deb. Varför?
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: lektra
·
S
Körning Vilka favoriter till medaljerna har ni? 5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 924