Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Senaste tiden har jag funderat lite hit och dit på min lilla shettiskille. Meningen är ju att jag ska ha honom till körning...
Svar
17
· Visningar
2 370
Senast: Goat lover
·
Western Hur gick det för..hmm..vem var det..jo..Bewilderd ?..och hästen som hon skulle importera? Den som det var strul med.....
Svar
16
· Visningar
1 542
Senast: SKOGSRÅA
·
C
Distans Undrar lite över vilka kläder man får ha på tävling, vet att man måste ha tröja med krage, men på underdelen då? Kan man ha såna...
Svar
13
· Visningar
1 446
Senast: ringen
·
Fälttävlan Finns det något pålitligt system någonstans där man kan hitta fälttävlans tävlingar? Jag har lite problem här :p
Svar
13
· Visningar
960
Senast: Cashmir
·
Islandshäst Vill ställa den här frågan anonymt åt en god vän. Då jag inte har islandshästar och knappt vet något om dem så känns det "ofarligt" att... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 374
Senast: Spói
·
H
Fälttävlan Vad har ni för sadlar? Ska köpa en ny sadel, men behöver lite tips.. Vad man ska tänka på osv.. 2 3
Svar
44
· Visningar
5 967
Senast: lektra
·
T
Islandshäst var köper man den billigast? nån som vet?
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Timmelim
·
V
Trav Har egentligen två frågor... Finns det någon här som har en avkomma efter Bicycle och om någon har nån bild på han i så fall? Sen så är...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: misscocacola
·
I
Islandshäst Kan någon förklara för mig vad korsgalopp är och visa bilder på hur det ser ut gärna kanske också en film eller nåt. Och sen visa en...
Svar
4
· Visningar
14 566
Senast: isse
·
T
Islandshäst Hejsan, jag har en kusin som undrar hur man får en häst i tölt. Jag gör det bara och jag har svårt att förklara. På sommaren brukar vi...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Brandybus
·
S
Western Satt och tittade runt på de tävlingar som går i norra Sverige i år, hittade proppen till High Coast Western Games, sen går ju Jämtlands...
Svar
11
· Visningar
1 232
Senast: Sellan
·
Fälttävlan Jag har bara ridit det nya debutantprogrammet(2007) och nu blir det tydligen 1997:an på Baståsen. Så jag har lite fundringar:D...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Novelette
·
Islandshäst Ni som betäcker era ston iår. Vilken hingst har ni valt och varför?
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: fettso
·
H
Dressyr Hur gör ni när ryggar? Pållan tycker inte om att rygga så hon drar alltid upp huvudet och protesterar (tar ej hårt i tyglarna)... 2
Svar
20
· Visningar
2 010
Senast: Darbhanga
·
Hoppning Det borde ju krylla av dem egentligen, men jag kan inte hitta några till salu. Vad gör folk av kavajerna som barnen växer ur? Slänger...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Snuffsan
·
A
Körning Är ute efter tömkörningstömmar helt i läder då jag är trött på trassliga textiltömmar utan tyngd. Gärna så prisvärda som möjligt. Tipsa...
Svar
5
· Visningar
1 829
Senast: Pallas
·
S
Western Jag ska köpa en syntet westernsadel och jag undrar vad som är bäst... Läder eller Syntet? Jag har hört att läder går lättare sönder... 2
Svar
20
· Visningar
1 980
Senast: sarma
·
Western Ja fördomar kan jag bli så trött på. Likaså dessa människor som hela tiden vill upprätthålla en mur mellan olika inriktningar av...
Svar
18
· Visningar
1 480
Senast: Lenita
·
B
Hoppning på en hopptävling, om man bara vill hoppa t.ex L:b med sin d-ponny och om man tycker det är onödigt att åka iväg för att bara rida en... 2
Svar
33
· Visningar
2 951
Senast: Sinda
·
Körning Någon som ska tävla i Götene nu till nästa helg den 30 Juni? Jag ska dit och titta =).
Svar
6
· Visningar
870
Senast: rotum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka