Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav Hej!! Kan någon komma med förslag hur jag ska få mitt sto att korta baksteget? Tycker jag har provat allt, min hovslagare bara skakar... 2
Svar
26
· Visningar
4 873
Senast: Montéryttare
·
G
Western Har precis fått hem en sprillans ny sadel från USA, vad ska jag göra för behandling med den??
Svar
1
· Visningar
912
Senast: lillaida
·
Hoppning Jag försöker lösa en licens till min d-ponny som jag har. Jag äger den, men eftersom jag är vuxen kommer en tjej under 18 år jag känner...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Olympus
·
Tävling Fick den här länken skickad till mig via mail http://www2.ridsport.se/print-t.aspx?p=701308&x=1&a=916596 I ett stycke står det bla...
Svar
10
· Visningar
1 522
Senast: ZanMiguel
·
A
Hoppning Har tävlat en hel del, men just ordet vattenspegel har jag aldrig hört tals om. :confused: Vad är det för något? Ett slags hinder...
Svar
2
· Visningar
1 599
Senast: Skorpan
·
L
Övr. Grenar Hej! Det börjar dra ihop sig om vilken fullblodshingst man ska välja, då det ska avlas för galoppsporten. Jag tänkte utnyttja er... 2
Svar
31
· Visningar
2 867
Senast: Larsson
·
Western Hej! Nu behöver jag verkligen eran hjälp! Jag måste hitta lite nya showpads/filtar. Vill inte ha enfärgade utan mönstrade i följande...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: wrangler
·
Hoppning Måste bara få skriva av mig lite...:D joo.. jag har sedan 5år tillbaka varit totalt LIVRÄDD för att hoppa... (en olycka som...
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: _Skifting_
·
M
Dressyr Nån gång i framtiden skulle jag gärna ha ett föl undan mitt sto. Då vill jag förstås försöka att kompensera de brister som jag anser att...
Svar
11
· Visningar
1 908
Senast: lektra
·
Hoppning Letar efter småtävlingar att åka runt på med min unghäst, verkar svårt dock... Nå'n som har nå'n att tipsa om??
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: _Sascha_
·
J
Islandshäst Hej, min häst har haft exem ett par år nu. Han kliar inte i varken manen eller svansen så länge han har täcke på och smörjas någon gång...
Svar
18
· Visningar
3 355
Senast: Korven
·
M
Fälttävlan Undrar var man kan hitta det nya dressyrprogrammet för deb 2007??:confused:
Svar
1
· Visningar
711
Senast: weeh_
·
P
Körning Hej på er. Här har det varit så varmt så men kan tro att man skull smälte bort. Både jag och Valdemar har fått ont i bröste av all...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Zarro
·
Körning Den 28 juni åker vi till Villvattnet :love::love: har längtat hela vintern.. MEN.. å de va just de jag har misst min motivation...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: a_c72
·
Körning Jag börjar faktiskt vara orolig då jag hör så mycket konstiga historier. Jag har en 2-åring som jag tömkört en hel del och han har gått...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: a_c72
·
F
Övr. Grenar Finns det någon som vet var man kan få tag på ett cornell collar? :bow: Har försökt att söka på webben men kan inte hitta det...
Svar
2
· Visningar
1 527
S
Hoppning funkar ett baucherbett på en häst som lägger tungan över bettet?? skulle jättegjärna vilja ha ett svar eftersom min ponny just nu måste...
Svar
18
· Visningar
2 899
Senast: _satelit_93
·
Dressyr Hej! Jag undrar bara vilken storlek på sätet ni använder till ponny hästar? :) Skulle en dressyr 16" Zaldi kunna passa rent...
Svar
5
· Visningar
2 143
Senast: Totola
·
T
Distans Under sommaren är det ganska många tävlingar i Distans. Hur lägger ni upp träningen med sommarbetet osv. Vilar era något under...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: Galadriel
·
P
Western Hoy! EWR har C-tävling . Är det någon som ska dit och värma upp inför Chappet? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 508
Senast: BonRaiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur