Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hejsan, när jag var med på björkviksritten förra helgen så blev jag tillsagd av dommaren att jag inte fick röra eller prata med min häst... 2
Svar
33
· Visningar
3 320
Trav Ni som är bra på sånt här, Om stoets farfar är samma som hingstens pappa, är det dåligt? Det blev hög inavelskoefficient på den jag...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: martha
·
Körning En gång fick jag frågan om hur mycket min ponny med utrustning kostar, de blev förvånade, jag med när jag tänkte efter;) Ändå har jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 387
Senast: Rebecka83
·
Dressyr Någon som vet någon affär här i sverige som säljer professionals choice dressyrgjord smX dressage girth?
Svar
2
· Visningar
734
Senast: hanoirocks
·
Western Letar efter lösa bullsnapkrok. Tycker jag kollat i de flesta större westernaffärers webbaffärer, men hittar inga. Är en sådan där pryl...
Svar
16
· Visningar
1 336
Senast: sarma
·
Körning nu har jag hittat en rockard som tillhörde mina foderhästar(två fjordingar) Jag undrar om den skulle kunna passa ett varmblod 160 i...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: _Elly_
·
Hoppning Jag ska ev. debutera regionalt i Västervik på min ponny den 13 Juli. Har lite frågor som ni kanske kan hjälpa mig att svara på: Behöver... 2
Svar
29
· Visningar
1 861
Senast: Olympus
·
S
Western Jag håller på att krypa ur skinnet. Jag ska anmäla mig till en tävling reining beg. western horsemanship beg och pleasur AA...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: SomethingCorporate
·
B
Hoppning Jag har kollat igenom heeeela den nålade bedömningnstråden , o jag fattar fortfarande lika lite som innan . Så kan någon vara så...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: -jolly-johanna-
·
Z
Hoppning Min ena D-ponnys pappa är Heartbreaker. Någon mer som har en häst från Heartbreaker? Min ponny är en kopia av sin pappa :angel::banana:
Svar
1
· Visningar
765
Senast: zoowie
·
I
Övr. Grenar Hoppas denhär ska ligga här;p vill ha tips på kadriljprogram och bilder/filmer ifrån kadriljer om någon har:)
Svar
0
· Visningar
1 739
Senast: iiiiina
·
M
Hoppning Hej alla hoppryttare! Nu är det så att jag tävlar på lägre nivå i hoppning. På hemmaplan går det bra för det mesta, men på tävling...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: mimmi_t
·
Körning Jag har redan ställt frågan i en annan tråd men jag tyckte att den förtjänade en egen :) Vi funderar på att köpa ny maratonvagn och isf... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 290
Senast: Goat lover
·
B
Trav Jag bara undrar: Har inte ekipagekontrollanten till uppgift att kolla ekipagen innan dom åker in på banan? Hur kan det vara möjligt...
Svar
19
· Visningar
2 160
Senast: missdragon
·
Trav Jag har svansgaffel på några av mina hästar i lopp. En har aldrig slagit i vagn men kan ibland slå med svansen när han inte får göra...
Svar
10
· Visningar
4 809
Senast: j_m_b
·
Trav finns det montélopp för "noll-kr"-hästar ?
Svar
4
· Visningar
1 463
Senast: missdragon
·
J
Dressyr hr ett problkem, som nog är ganska enkelt, men skulle ändå gärna vilja få lite tips ^_^ när jag rider på volten, främst i högervarv, så...
Svar
18
· Visningar
1 859
Senast: Josse58
·
S
Distans Hejsan! Ska starta i Dackeritten var det tänkte, men tänke på att i min klass e vi 19 stycken, stratar man alla på en gång då eller...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: sanni
·
T
Islandshäst Så, nu är det gjort! Jag har äntligen gjort slag i saken och beställt en ny sadel. Fick lite skattepengar och kunde äntligen slå till...
Svar
13
· Visningar
1 110
Senast: mazarein
·
S
Hoppning Wintec 500 Close contact CAIR, nån som vet hur den är? 2
Svar
29
· Visningar
5 991