Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Tycker du att man kan tävla hoppning i dom? Tycker du att dom är snygga? Vilken är din favoritmodell? Själv har jag ett sånt som är...
Svar
13
· Visningar
2 295
Senast: Streiff
·
Islandshäst Någon som betäckt med honom?? Eller sett någon avkomma??Är sugen på att betäcka med honom:bump:
Svar
2
· Visningar
1 519
Senast: Sprettur
·
N
Hoppning Just hemkommen efter en träningshopptävling känner jag att jag bara måste få höra några olika synpunkter på vårt problem. Det gäller min... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 171
Senast: Modest
·
P
Islandshäst Om ni fick välja på vilken hingst ni skulle vilja betäckt med, land den står i spelar ingen roll. Vem skulle ni valt och varför? 2
Svar
21
· Visningar
2 299
Senast: annax
·
G
Distans Ja vart finns ni som har islandshästar och som tävlar distans? Gärna lite bilder från tävlingar =) Jag har en 4 årig isis sto som...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Globus
·
Dressyr Hur lång tid ska man räkna per ponny i programmen LA:P1, LA:2 och Lagtävlan för ponnyallsvenskan?
Svar
7
· Visningar
850
Senast: AMMIE_08
·
Western Satt och kikade runt lite och hittade denna film. När börjar man egentligen med hästarna "over there" ? Om dessa är såpass utbildade...
Svar
14
· Visningar
1 722
Senast: Gordon
·
B
Western Hejsan, undrar hur tidigt ni sätter igång att göra saker med sto och föl? Inte bar ridning nu utan jag menar övriga saker också som ut...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Gordon
·
Western jag tänkte skaffa mig en hemsida där jag ska göra ett försök med att sälja lite westerngrejer. men jag vet inte vad jag ska ha för...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: fancyfree
·
Övr. Grenar Hej! Någon här som skall till Göteborgs galopp på Söndag? Skall ni bara dit som publik eller skall ni hjälpa till att träcka eller... 2
Svar
21
· Visningar
1 925
Senast: FlyingIrish
·
Western Eller hur:d :D ;) http://www.ewu-bayern.com/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=54&func=detail&id=175
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: alazzi
·
G
Islandshäst Ja hur går de tillväga? ni som har en godkänd hingst hur gick ni till väga?? När var hur och i vilket staduim i åldern?? Ja...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Globus
·
N
Hoppning När är det ok att tävla utan vita ridbyxor och kavaj?
Svar
4
· Visningar
739
Senast: nixa 324
·
Hoppning På hoppträningen igårkväll hoppade vi studsövningar med bl a tre hinder som stod som i en solfjäder på en volt. Innan studsövningen hade...
Svar
8
· Visningar
2 403
Senast: Wembley
·
Hoppning Hur använder man det egentligen så det ser snyggt ut? Knör om en snodd bara så det blir en boll/"knut"?
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: AMMIE_08
·
Hoppning vet jag att man får om man har hästlicens istället för ponnylicens väl? Men man behöver väl inte licens förrän regional eller är det...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Tajger
·
Islandshäst Har ju häst med exem,kan göra ett hål mellan hagarna så dom får tillgång till lösdriften nu under sommaren också!:) Men går det pga...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Thora
·
Distans Satt i godan ro och läste startlistorna till Göingeritten. Där används Euqipe's dataprogram, så rimligen borde härstamningarna på de...
Svar
10
· Visningar
1 746
Senast: Madde71
·
M
Fälttävlan Jag var på FT läger och skrev teoriprovet (alla rätt :banana: ) utan att jag innan knappt sett en FT tävling. Har väl skapligt grepp om...
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: midnight surprise
·
Trav Titta vilken bra grej! Sådana där skulle jag vilja ha... Någon som vet om/vart man kan få tag på? Bild: stallkenny.com 2
Svar
38
· Visningar
3 185
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka