Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav Någon som vet vad en B-tränare tar i dygnsavgift för att träna andras hästar. 180-225 kr/dag +moms har jag en uppgift på. Vad vet ni ang...
Svar
10
· Visningar
2 306
Senast: nilsa
·
Hoppning Nu har vi hoppat foderhästen tre gånger och det har gått bra. Vi har hoppat enstaka hinder på 76 cm. Nästa söndag hade vi tänkt...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: eliis
·
H
Hoppning Hur många meter är ett galoppsprång för häst? :smirk:
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Sorbe
·
Trav Hallå alla! Jag är en tjej på 26 år som är ny på detta forum. Jag är väldigt intresserad av trav och är själv andelsägare i två...
Svar
6
· Visningar
1 814
Senast: Nikkis
·
H
Hoppning Om man rider unghäst måste man ju ha 2 nollor i avdelning B för att få starta i avdelning A. Jag undrar om man också kan ha haft dessa... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 560
Senast: Warmia
·
E
Hoppning Någon som kanske har koll på några tv-sändingar där ifrån?! Så man inte missar!! ;) Inte hittat ngt själv ännu..
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Monny
·
G
Distans Ingen som hört eller vet någonting om hur det går i Sveg? Är jättenyfiken! 2
Svar
31
· Visningar
2 865
Senast: Champange
·
H
Fälttävlan Är det bara jag som undrar hur det går för ryttarna i Falkenberg.Finns inga resultat ute.Dressyren har ju gått torsdag och fredag. Någon... 2
Svar
24
· Visningar
2 520
Senast: _MizzSixty_
·
M
Trav Någon som vet vad som hänt??? http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=07&infoID=22738&infoTyp=nyhet 2
Svar
38
· Visningar
2 504
Islandshäst Har inget minne av vart jag hittat det innan när jag fyllt i anmälningsblankett, men nu behöver jag det verkligen! Hjälp snabbt, vart...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Freyr
·
Islandshäst Har en sjuåring som jag jobbat med från scratch och jag tycker det har fungerat väldigt bra. Det verkar som att hon mognar ganska sent...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Astael
·
K
  • Låst
Tävling Måste man ha plasttrång på lokaltävling i dressyr? :confused: 2
Svar
34
· Visningar
4 870
Trav Under över alla under. Jag som är typ montemotståndare nummer 1 har kvalat in min snällaste häst för att kunna ta licens på honom. Det...
Svar
11
· Visningar
2 051
Senast: Ballerina
·
Trav Hej Nu har jag ytterligare en montéfråga... Hur skolade vill en montéryttare ha hästen i loppet? Hur reglerbar vill man att den ska...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Ballerina
·
Trav Har blivit med kallblods travare, och funderade nu hur jag ska ha honom i vinter. Är det ok att han är ute från 07,00 till ca22,00...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: minternet
·
Trav Någon som ska på trav på Solänget ikväll? Det går ett ponnylopp där som min lilla ponny som är utlämnad till fodervärd ska gå i. Om...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Jamtland
·
Hoppning Jag har en fråga... Stämmer det att man kan låta junioren rida som senior medan man kan låta en senior rida som junior? Jag har två i...
Svar
17
· Visningar
1 121
Senast: Kverulanten
·
Hoppning Hejsan, nu har jag nog letat runt på halva internet efter lite info om mynta, Helena Lundbäcks häst. Har hört mycket om hur hög hon är...
Svar
17
· Visningar
2 183
Senast: Oktober
·
H
Hoppning Jag har ett sto på fyra år (tror vi) fick falsk ålder när vi köpte henne och är derför riden mer än vad hon skulle ha blivit eg. Jag...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: FT_ryttare
·
Z
Körning Här är en bild på Embla, min tvååriga welsh mountain och här omdagen selade vi henne för första gången vilket gick realtivt bra...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka