Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav vad har ni för ställning bak på transporten när ni kör era sulkysar samtidigt som hästen? Hur fäster man på den? Måste den skruvas på?
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: jari
·
M
Trav ja.. då va de anmält igen å me kom vi för en gång skull ;) start på arvika på tisdag spår 3 bakom bilen å ett stolopp så på förhand så...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Ballerina
·
C
Tävling Jag är intresserad av att börja tävla men rider en d-ponny.. hur löser man hästlicens för ponny? Och vart skaffar man ryttar licenser??
Svar
1
· Visningar
687
Q
Western Hej, läste just på NQHA net att det skulla vara quarter tävling i Sundsvall.. 1-2 juli Jag får bara en magkänsla att det inte kommer... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 337
Senast: Piraja
·
A
Islandshäst Lånar en islänning som endast ridits som 3 gångare. Har nu haft henne så pass länge att hon har kunnat formas om till en välmusklad och...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: Audur
·
Western Premier maple reiner. Är det någon här som har en sådan? Jag vill gärna ha lite åsikter om den!! Jag har precis beställt en ny sådan...
Svar
5
· Visningar
2 198
Senast: Lazy Lady
·
Körning Har förstått att det finns några här som åtar sig körningsjobb typ bröllop och festkörningar. Vilken typ av uppdrag tar ni? Finns det en...
Svar
8
· Visningar
957
E
Distans Jag har funderat i gentligen är de väll inte så bar om man har benskyd om de kommer in smuts och sånt? Hon rids just nu med skyd bak och...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Moheed
·
Körning Jag ska jubörja köra brölopp med Fabbe, jag har startat upp en firma och satt en deadline tills nästa sommar, då ska han kunna dra... 2
Svar
25
· Visningar
2 733
Senast: sjoberga
·
Körning Jag har köpt en rockard jag ska ha att köra in min häst med! Vad tycker ni? Måste byggas om, den är för smal.. Vad skulle ni betala för... 2
Svar
36
· Visningar
3 197
Senast: Tussilago
·
T
Dressyr I juli ska jag rida min första kür är det tänkt.. :crazy: Än är den inte påbörjad men förhoppningsvis kan jag få oss filmade i helgen så... 2
Svar
20
· Visningar
2 311
Senast: Lancet
·
Övr. Grenar Hej! :) Läste nydligen en tråd om "försäljning" på täby. :o (kan ha missuppfattat det men..) Blev genast överlycklig, då jag letat...
Svar
3
· Visningar
2 505
Senast: Skyman
·
Övr. Grenar Finns mankhöjden registrerad någonstans på fullblod? Hittar stamtavla, tecken, m.m på sportinfo, men hur bär man sig åt för att ta reda... 2
Svar
32
· Visningar
3 291
Senast: lizzie
·
Distans Hej på er alla distansare, Nu måste jag få skryta lite, för vi är väldigt stolta över oss själva och våra hästar. Jag och min...
Svar
7
· Visningar
1 365
Senast: felicia4004
·
I
Islandshäst Vilka blev Svenska Mästare i dom olika grenarna? Resultaten har ju inte kommit ut för söndagens finaler. :banana: 2
Svar
25
· Visningar
2 604
Senast: Álfdís
·
N
Trav Någon av er som vet hur man skulle kunna starta en insamling av några kronor för att kunna rädda kvar sin häst som man ev håller på att... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 896
Senast: nilsa
·
C
Trav Någon som vet om/när Bjöärnvalla har lopp? Även om ni har andra småbanor att rekomendera...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: AnnaJue
·
Tävling Är det någon som gör det här? Alltså har hästen ute dygnet runt, även innan tävling?? Hur fungerar det? 2
Svar
27
· Visningar
2 513
Senast: pascalle
·
  • Låst
Dressyr Ser att det kommenteras i väldigt många ridbildstrådar, i stil med att "det ser ut som att hästen skjuter mer än vad den bär" eller så... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 976
Trav Har en travhäst som för 1,5 år sedan började fuska lite med travet. Kollades upp av olika veterinärer som sprutade kotor och knän fram...
Svar
10
· Visningar
812
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka