Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Dressyr Fast nu är det ju ett tyskt y, så det ska vara prickar på u. Vad är rollkur för något? Jag läste om det i Stallmagasinet, och jag har...
Svar
1
· Visningar
736
L
Fälttävlan Ärdet någon som har varit där?? Hur är deras terrängbana? Ska dit i slutet av juli. 2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: emma-vsm
·
B
Islandshäst Någon som vet vilka som blev uttagna till landslaget till slut?
Svar
5
· Visningar
1 500
Senast: Sprettur
·
J
Western Jag undrar om man kan träna och tävla western med en travnordis. Eller kan man bara göra det med Quater, Paint m.fl. :confused: Hur...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: sarma
·
Islandshäst Hur brukar ni göra när ni ska dela upp manen på båda sidor? Flätar ni eller gör ni på något annat sätt?
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Invincible
·
Tävling Som rubriken lyder, vad är det som krävs för en ponny ska få tävla bland stora hästar när ryttaren blivit över 18år?
Svar
19
· Visningar
2 014
Senast: cardior
·
S
Hoppning varför är det så farligt att ha lindor just när man hoppar??? de kan väl släppa annars oxå??? :bump: 2 3
Svar
58
· Visningar
3 560
Senast: trazel
·
E
Tävling Hej! Jag har en d-ponny som jag tävlat i körning med och undrar om det finns någon möjlighet att som vuxen ryttare tävla henne i...
Svar
13
· Visningar
1 401
Senast: SusieQ
·
S
Islandshäst Nån som kan förklara lite om vad det är, och hur det funkar? 2
Svar
22
· Visningar
4 175
Hoppning bara för att jag lovade att göra banskissen till vår skojtävling i stallet har jag tappat bort alla mina papper om banbyggnation och...
Svar
8
· Visningar
1 681
Hoppning Idag kom frågan upp vad en fem- respektive sexårig häst får gå för klasser i Sverige. Här nere går championaten nämligen i msv för...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: gylle
·
O
Övr. Grenar Vad kan vara bäst att göra till en början?? Köpa egen häst eller köpa in sig på en andel? Hur gör man då när man skall köpa in sig, vad...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: Orchid_Beauty
·
L
Islandshäst Hello! Nån mer än jag som var på underbara SM? Jag undrar om det finns dom som har bilder därifrån? Både på hästar och på människor...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Svíþjóð
·
W
Övr. Grenar Hur viktigt är det att hästen går i form när man cantrar? För hon har lite dåligt med ryggmuskler och jag tänkte att det kanske kan...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Gisburne
·
L
Trav Anmälningar till karlshamn i morgon, Prop. 9. Montélopp Högst 220.000 kr. Hästarna intas i poängordning och häst med lägst...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: lie
·
Svar
28
· Visningar
2 030
Senast: **Lina**
·
M
  • Låst
Tävling hej hej Kan jag tävla en litten häst ca 155cm mkh på Elit tävlingar ? Svåra tävlingar ? Jag har aldrig sätt någon häst som tävlas de...
Svar
11
· Visningar
1 870
Western I helgen anordnades en ko-clonic för första gången i norrbotten :). Jag är impad över hur coola alla hästarna var! En salig blandning av...
Svar
13
· Visningar
1 427
Western Har hört talas om en ras som heter criollos (stavning :confused: ) som tydligen ganska ofta används till western. Finns det några...
Svar
10
· Visningar
4 759
Senast: Ainon
·
T
Körning Vart kan jag hitta en färdig prisvärd svängel? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: torra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka