Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Många här på forumet kommer och går men Jag tycker det var så länge sedan som vi hade någon sådan här berättartråd där man kan få...
Svar
3
· Visningar
1 933
Senast: Is
·
Dressyr Jag behöver fler idéer/tips/övningar på hur jag ska träna min ponny i töm. Han är 4 år och grundutbildad. Börjat nosa på...
Svar
1
· Visningar
1 333
Senast: Darbhanga
·
Distans Någon som vet hur tävlingsseongen 2013 kommer se ut? Brukar de inte släppa sesongen i oktober månad för nästkommande år. 2 3
Svar
41
· Visningar
11 033
Senast: armaani
·
Dressyr Hej! Har ni några bra tips för träning och övningar för att stärka hästen i galoppen? Målet är att kunna samla hästen i galoppen och...
Svar
9
· Visningar
5 233
Senast: Pussmule
·
Trav Ja, har ni ngr snygga bilder på er hästar där ni har ordnat till dom med en fiiiin vinnarfläta? Jag vill se olika sorters flätor/färger...
Svar
8
· Visningar
4 914
Senast: Pudding
·
Western Har suttit och kikat lite efter nya tyglar. Har då hittat tyglar med "popper ends" dvs de är delade i ändarna. Varför? Vad använder man...
Svar
8
· Visningar
1 809
Senast: busigdemon
·
Western Som vissa av er vet så står jag med en 4åring som inte visade några arbetsmyra-tendenser första halvåret (2½-3 år) men som exploderade i... 2 3
Svar
58
· Visningar
8 676
Senast: cahs
·
Dressyr Jag letar ny häst nu och vill ha en dressyrläromästare som även är en trevlig kompis, värderar mkt hur den fungerar i övrig ridning än... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 077
Senast: fruxolisa
·
Hoppning Hej! Ber om ursäkt om det finns en sadeltråd redan, jag är inte så hemma här på hoppforumet;) Det är så att jag tänkte skaffa en...
Svar
2
· Visningar
1 923
Senast: Primula
·
Western Fick med westernsadel när jag köpte min häst, han trivs helt okej i den men inte jag. Ena problemet är att den är väldigt hård att sitta...
Svar
17
· Visningar
4 410
Islandshäst Jag har letat som en galning men inte hittat någon ren bildtråd som fortfarande "är igång". Jag vet att det fanns en förr, men den tycks... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
32 926
Senast: Gimlan
·
Trav Har en starthäst som har väldigt lätt för att bli tjock/gallig i bakbenen och råkade snubbla in på Carefore paddarna. Är det någon här...
Svar
6
· Visningar
3 823
Senast: Natasja
·
Islandshäst Jag var jättenyfiken och förväntansfull på den nya tävlingsformen Töltfimi (töltgymnastik). Men efter att ha sett några filmer från... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 320
Senast: Osterang
·
Islandshäst Vi har en stoflock på 7 hästar, en shettis och resten islänningar. Yngsta stoet är 5 och äldsta är 20 - och hon är definitivt inget...
Svar
3
· Visningar
1 262
Hoppning Finns det något folk här som aktivt tävlar hoppning kring Ystad/Skurup? :)
Svar
3
· Visningar
1 952
Senast: _Peplis_
·
Western Någon som har testat Kefly's western pad? Är den att rekommendera? Ska köpa en pad till min bomlösa westernsadel och skulle behöva en...
Svar
0
· Visningar
1 171
Körning Det har varit så roligt att se bilder av era hästar som ni kör med! Vet inte om man får lov att starta en sådan här tråd i detta... 59 60 61
Svar
1 202
· Visningar
210 657
Senast: emlem
·
Western Är väldigt intresserad av westernridning, men hur börjar man? Jag rider en del efter trail och har det "tänket". Har fått ett...
Svar
2
· Visningar
1 727
Senast: Lucky rider
·
Dressyr http://youtu.be/FMo-w69I0WA Vilken härlig film. :love::love::love: Där får folk, som tycker att dressyrryttare bara kan rida i... 2
Svar
22
· Visningar
5 345
Senast: Fannih
·
Islandshäst Jag går i tankarna att köpa en bomlös sadel till min ena häst. Hon har kort svängd rygg. Bred, men inte bredare än någon annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
9 896
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka