Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Tycker allt att även hoppnissarna ska ha en favoritfototråd:D! EN bild per häst och det ska vara din absoluta favoritbild från 2012:)... 2
Svar
20
· Visningar
9 127
Senast: TheMariiaG
·
Western Som sagt funderar på equiflex bom bra dåligt? vanlig bom bra/dåligt? 2
Svar
31
· Visningar
7 721
Senast: maja_70
·
Western Nu i OS-tider slår det mig att det vore så himla roligt att få se ett längre reportage från någon westerntävling, oavsett land och...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: wrangler
·
Trav Hittade en video på youtube, vad e det som har gått fel med denne inkörningen...
Svar
13
· Visningar
2 460
Senast: Corminta
·
Islandshäst Bra tips behövs när man rider ut. Paddocken fungerar bra då man kan lägga en volt och få tillbaka rätt tempo. Men paddocken är just nu... 2
Svar
26
· Visningar
4 902
Senast: fiaskurken
·
Körning Vi har tänkt bygga en egen rockard. Har tillgång till duktig svetsare. Det jag funderar mest på är hjulen, har sett att flera byggt...
Svar
0
· Visningar
1 437
Western Hej ! Håller på att försöka lära mig mer om western, men då jag bor i norrland så finns de ingen westernbutik på så där 50-60 mil... 2
Svar
37
· Visningar
6 861
Senast: IngaLena
·
Distans Jag planerar att ta med mig familjen och åka och tävla i Sverige men vill då kombinera en fin och härlig bana med fin natur med ett...
Svar
10
· Visningar
3 782
Senast: karingadde
·
Western 10 år sen. ..jag hade fått min dotter i Kina och ridningen fick stå tillbaka helt. Som tur var så hade jag duktigt folk som kunde rida...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: Sylvatica
·
Islandshäst Tänkte börja tävla gædingakeppni i år och blir inte riktigt klok på vilken ryttarlicens som krävs. Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: rakel
·
Distans Är det någon här som har eller har haft en sådan sadel? Erfarenheter, tankar, åsikter?
Svar
0
· Visningar
1 963
Senast: Liten
·
Trav Någon som vet hur man gör en sån flätad "svansknut" som endel montéhästar har? :) Stod och försökte fläta en igår och det blev inte...
Svar
2
· Visningar
1 533
Senast: Aninha
·
Tävling Jag är en tävlingsmänniska på gott och ont. Jag tävlar gärna, utmanar mig själv, strävar alltid efter bättre resultat och självklart...
Svar
2
· Visningar
2 171
Trav Tråden får flyttas om den inte ligger rätt :) Kort o "enkel" fråga, kan man bli delägare/andelsägare till ett ofött föl? (Fölet...
Svar
4
· Visningar
1 889
Senast: solros
·
Körning Letar maratonvagn som ska kunna dras av både shettispar och B-ponnyenbet (ev. par i framtiden). Ska helst gå att använda i alla momenten...
Svar
0
· Visningar
1 642
Senast: Opra
·
Tävling Jag är lite sugen på att vara med på en klubbtävling, nämligen en blåbärshoppning som jag tycker kan vara lagom att börja med efter att...
Svar
16
· Visningar
3 595
Trav ja, jag har en nybliven tvååring som jag funderar på att kastrera.. Det är min egna uppfödning, och han är snäll, förutom att han...
Svar
7
· Visningar
2 465
Senast: Emmahpemma
·
Islandshäst Någon som har idéer på fin klippning av min köttbulle? Han ska bara klippas hals, mellan framben och ev vid armbågarna också. Sitter och... 2
Svar
28
· Visningar
6 458
Senast: Mumin75
·
Islandshäst Efter ett antal hästlösa månader har jag börjar längta igen.Trodde att jag var "färdig" med häst helt enkelt när jag lämnade iväg min... 2
Svar
22
· Visningar
3 545
Hoppning Heejsan :D Tänkte om någon har några tips på hinder man kan bygga själv. Tänkte bygga lite i garaget bara jag får lite tid, det är...
Svar
13
· Visningar
6 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka