Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western En sann westernvänn har lämnat oss....... Benita Wikman, eldsjäl, westernryttare, och för många av oss en mycket uppskattad speaker...
Svar
4
· Visningar
1 693
Senast: lill_sessan
·
M
Trav Kanske korkad fråga men om man inte frågar får man ju inga svar... :angel: Jag har köpt en 5-årig travare som jag ska rida in, men... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 627
Senast: lsz
·
Trav Hästen står i ett stall tilsammans med fem andra travare. Någon av dom har ett läderklätt körbett, och jag frågade varför man hade sånna...
Svar
16
· Visningar
2 023
Senast: Nessa
·
M
Islandshäst En formel som jag hittade på en tysk sida hade jag inte hört talas om tidigare. De hade vägt 51 islandshästar och sedan gjort en...
Svar
9
· Visningar
4 491
Senast: Balderum
·
B
Hoppning Merry Christmas to ya all!! Försök att slappna av lite i jul och inte bara stressa!! Glöm inte att ge pållen en fin julklapp också...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: SanchoPancho
·
I
Hoppning för ungefär 1 år sedan såldes "min" pärla snow rock från eva berglund i västerås...han såldes till två syskon som jag tror var...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Tilda_L
·
S
Dressyr får man tävla med detta i dressyren på regional nivå? (stövelskaft i läder alltså)
Svar
5
· Visningar
1 094
L
Islandshäst Börjar bli trött på att ringa på privatannonser. Att bli hårt analyserad av säljaren blir för mycket ibland. Har det mesta en säljare... 2
Svar
35
· Visningar
2 592
Senast: Båbbe
·
M
Dressyr Eller rider man till musik även i lägre klasser det skulle jag gärna vilja veta :)
Svar
6
· Visningar
1 385
Senast: mathil
·
Dressyr Såg att Strömsholm ska ha detta 22-23/1. Säkerligen intressant! Söndagen ska tydligen ägnas åt träning av svenska elitekipage, har ni...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: puppan2
·
Körning Hej! Någon som har en bra bild på ett körförkläde? Tänkte försöka mig på att sy ett själv. Vad har ni för slags huvudbonad i dressyren...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Nora
·
S
Dressyr Vilka tror el. vet ni blir i respektive grupp? :confused: Ponny. ????????????? :confused: Junior...
Svar
12
· Visningar
1 889
Senast: Lancet
·
Dressyr Jag red mycket på Salaortens RF (SoRF) i gymnasiet och lärde mig det mesta där. Red för Göran och nått vi använde ofta var att rida med... 2
Svar
31
· Visningar
7 271
Senast: Grace*
·
C
Körning Hej! Jag skall köra brukskörning med en nordsvensk. Vad skall jag då ha för bett och sele till min häst? Vilka är de perfekta...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Atle
·
Körning hej... igår fastnade min kindkedja runt översta ringen på mitt postkandar, så när jag tog i vänstertömmen så gick den inte att...
Svar
3
· Visningar
883
S
Trav än för muskler att värmas upp tillräckligt-därför är uppvärmningen en otroligt viktig del av träningen" :banana: Om detta och mycket... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 749
Senast: ghost
·
Dressyr Som heter nåt i stil med "bruksanvisning för dressyr". Ett litet häfte. Nån som vet vilken jag menar? Är den bra? Vart köper man...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Stalone
·
B
Övr. Grenar Längesedan vänner, hoppas allt är väl med er? Här är det prima, har börjat sitta in min nya bebis och snart ska Nariaat sättas igång för... 2
Svar
30
· Visningar
2 160
Senast: shady
·
Trav Jag som inte skulle ha något mer varmblod... :crazy: Gissa vem som hämtade en slakthäst förra veckan? :angel: Gissa vem som står här...
Svar
17
· Visningar
1 147
Senast: Jamtland
·
H
Dressyr blir han kvar i sverige? är det någon som hört nånting?
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: Rufsan.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka