Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Western Nu har jag äntligen köpt en westernsadel. Det blidde en Double C Trial Rider :) MVH/ Stefan
Svar
3
· Visningar
742
Senast: seejii
·
L
Hoppning undrar till vilken ålder en ponny räknas som ungponny och om man kan tävla ponnyn i tex. 7års championat? om man är över 18 alltså...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Qyenn97
·
M
Fälttävlan Kan nån berätta lite mer om fälttävlan? Jag vet att man rider ett dressyrprogram, hoppar bana och rider terräng. Men berätta gärna...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Korpen_
·
Trav Jag fick av en händelse nyligen se ett travbett i koppar med lite speciell utformning (minst sagt). Visste faktiskt inte ens att det...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: jari
·
I
Trav Hm jag har letat och letat efter bilder på lite olika nordistravare men det tycks vara helt omöjligt att hitta. Är det nån som kan...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Izamoon
·
Western Var i Upplands Väsby och köpte en filt pad till min häst igår. De har så mycket fina saker där så jag tror jag blir tokig. VIll ha, Vill...
Svar
3
· Visningar
952
W
Western **AMERICANA** Någon som vet när det startar, och hur man kan få info om denna tävlingen?? :confused: MVH Frida
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: wielki walentino
·
Övr. Grenar Vad har ni som rider tornerspel för sadlar? Engelska, western? Någon annan sort? Jättemodiga och häftiga är ni i alla fall! :bow:
Svar
16
· Visningar
2 095
Senast: LäderBjörn
·
U
Islandshäst Hej! En av mina hästar (kom från island i sommras) har redan börjat fälla sin vinterpäls, och mycket är det, den har inte så mycke...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Jag har ett dilemma som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med. Pluggar till veterinär i min hemstad Uppsala och har läst två år. Det... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 028
·
C
Övr. Grenar Är det grönt kort tvång även på handikapptävlingar? :confused: Det hade ju varit bra och veta, om man nu skulle få för sig att tävla...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Eos
·
S
Islandshäst Nu har jag en uppmaning till er alla och särskilt ni som tycker att vi måste se till att avelspolitiken inte enbart inriktar sig på... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 553
·
Dressyr verkar vara dags för en ny trpd om vilka bett man får ha på dressyrtävling (och som alltid rätta mig gärna om jag har fel) tredelat...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: sweep
·
Dressyr Ja vad tyckte ni om Globen dressyren igentligen? Jag var där på söndagen och såg kuren, och tyckte att det var det bästa startfältet... 2
Svar
26
· Visningar
2 277
Senast: soffie
·
Trav Från och med den 1 januari 2005 ändras reglerna för upploppsgalopper. Den tidigare regeln om 20 meter ersätts med en ny-ett galoppsteg...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: solros
·
Distans Funderar på en Australian Stocksaddle,men intressant me bomlösa sadlar,vad vet ni om Barefootsadeln-är den bra?Det verkar vara den... 2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: Snobben
·
Islandshäst Jag har ganska nyligen blivit medryttare på en unghäst, hon är 4 år och inte mycket riden. Ägaren har i princip ingen erfarenhet av...
Svar
12
· Visningar
1 265
Senast: _HESTUR_
·
Western mot bettet? Praktiskt eller dumt? Skramlar det mycket när man rider :crazy: Funderar på att köpa ett par såna eftersom det är smidigt...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Piraja
·
S
Hoppning Min häst verkar inte fatta att han ska kliva över bommarna i stället för att gå rakt igenom allt. Hur ska jag få honom att lyfta på...
Svar
11
· Visningar
858
Senast: kopparberg
·
Trav När min hovis var här för några veckor sen så kom vi att diskutera slagremmar....han sa en sak som jag funderat på ett tag...i flera år... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 192
Senast: Zandrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka