Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Distans eller vad man nu kallar det. En sådan som är tjockare 1 tum 1/4 vid ryggraden och 1/2 tum längst ner där ens lår ligger an. Är det någon...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Stopek
·
Dressyr underlig rubrik, men frågan står där.. Pratade med en kvinna i stallet för någon vecka sen och vi kom in på frågan hurvida försäkringen...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Rufsan.
·
Islandshäst :bump: hej! vad tycker ni är dom nödvändiga täckena till en islandshäst som går ute året runt? vad behövs igentligen?nån som har nåt...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Anna_B
·
Dressyr Ska komma ett nytt LA program. Någon som har sett det? Mvh//LG
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: tant agda
·
S
Islandshäst Har precis skaffat en islandshäst. Har ridit isis i ca fyra år, men har fortfarande inte fått riktigt kläm på hur man rider tölt. Hästen...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: _moa_
·
Dressyr Oh boy... Efter att bara ha ridit ett år på ridskola och sedan "skogsmullat" i fyra år visade det sig att bara hålla sig inne på...
Svar
8
· Visningar
2 452
Senast: Grace*
·
S
Övr. Grenar Kan man ha en islandshäst till tornerspel :d ? Vad ska man träna på i början? tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: Scorpan
·
Western Vi har två paddar nu eftersom hästen är helt omusklad i ryggen. Tror ni att jag kan rida i denna sadel eller måste vi skaffa en ny...
Svar
9
· Visningar
2 338
Senast: Intejag
·
M
Trav Finns det någon typ av dokumentering på travare som inte kommer till start på grund av skador? Ja det är min fråga efter en diskussion...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Mitra
·
Islandshäst Hej! Var och när kan man gå ridledarutbildningen? Hur blir man C-instruktör? MVH Sanna
Svar
3
· Visningar
2 273
Senast: chrysler
·
S
Körning Var hittar man lätta dressyr/precisionstävlingar? Måste man ha grönt kort? Var skaffar man det? Måste man ha licens? :confused...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: lul
·
Dressyr Är det tillåtet att ha rakad utsmycknad på sin häst när man tävlar dressyr? Min fjorda har just nu ett hjärta på halsen, undrar om det...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: bollen__
·
C
Övr. Grenar Jag stelopererade 13 kotor för en och en halv månad sedan. Har fruktansvärt ont och kan bara vara uppe ur sängen korta stunder. Nu... 2
Svar
32
· Visningar
6 197
Senast: domino
·
T
Trav ..var inställt så starthästen kom hem till stallet utan att ha fått springa ett enda dugg..dåligt att inte kunna lägga ut info om det på...
Svar
18
· Visningar
1 334
Senast: Zandrah
·
N
Islandshäst någon som vet ifall det finns något bra ställe där man kan beställa boots med tyngder i?? gärna såna som även kan fungera som skydd boots
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Freyr
·
Distans Redan tidigare i år så gick jag i funderingar om att pröva på distans någon gång med min pålle. Tänkter inte mer på det nu, förrän...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Stopek
·
Islandshäst Hej alla islandsvänner :rofl: En liten fråga bara. Har ridit ponny och stor häst tills för fyra år sedan då jag skaffade min första... 2
Svar
37
· Visningar
2 950
Senast: 2 isisar
·
I
Dressyr finns det någon övre åldersgräns för att få starta en häst i dressyr? vilka bett är tillåtna? :bump:
Svar
4
· Visningar
915
Senast: sweep
·
Western Hej! Vad skulle ni vara villiga att ge för ett paintföl, född i mars med bra stam och mkt trevlig och social. Avvand och "klar". Mycket...
Svar
1
· Visningar
884
Distans Jag har westerngjord till min SportSaddle och aldrig varit glad för den. Svårt att hitta gjordar i olika storlekar och material...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka