Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Här kommer jag igen med ännu en fråga :crazy: Jag har min ponny försäkrad hos S*eland, 5000 i liv och dubbel Vet. vård. men jag har...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: ameo
·
Western Jag som är novis på western och allt därtill har blivit sugen på att lägga min skolkurs "att träna med hästar" i USA. Kanske tre veckor...
Svar
5
· Visningar
1 212
F
Dressyr hej , kan jag inte få in lite bilder på "form" i olika lägen.. eller aa asså typ; bakom, lod, bakbenen efter sig, i form , inte i form...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: tant agda
·
P
Dressyr jag har en häst som är väldigt framåt och stark. brukar ha pelham bett ute då hon är extra pigg och framåt,, brukar rida på 3delat i...
Svar
18
· Visningar
1 475
Senast: angelaL
·
H
Hoppning halloo! :bow: snart e det ju jul!!! å då måste man ju vara med på minst en jul hoppning iaf!! :rofl: vilka klubbar har julhoppning...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: Jochanda
·
M
Körning Jag har min ridhäst i ett kollektivstall där det bl a finns en liten shettis, en snäll kille som inte gör mycket väsen av sig. Hans...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Nora
·
Trav Helt fantastiskt, anmälde till Örebro (trots att det aldrig går bra där) bara för att anmäla, finns lite dåligt med proppar, och kom... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 379
Senast: Snurrfian
·
S
Western Och när jag känner under så är det jämnt tryck under hela hästen, lika mycket i fram under och ibak, tippar inte framåt och ligger bra... 2
Svar
26
· Visningar
2 292
Senast: e_s_t_e_t
·
Fälttävlan Så va det dags att ta tag i det här med terrängtränandet "på riktigt"... (har hittils bara skuttat runt på terrängbanan hemma på...
Svar
16
· Visningar
1 567
·
Fälttävlan Hur många debutanter och med vilket resultat måsste ha gjorts för att få starta i lätt klass? hur många lätt-klasser (o med vilket...
Svar
15
· Visningar
1 572
·
Dressyr Är det någon som kan upplysa mig om det är tillåtet att ha eggbett som bridongbett, på kandarträns när man tävlar? :confused: Eller...
Svar
10
· Visningar
1 143
·
Islandshäst jag har letat i både FIPO och på SIF's hemsida... men kan inte få någon klarhet i detta... När är man junior, young rider, senior...
Svar
5
· Visningar
1 963
Senast: Mampas
·
C
Trav nu kommer jag väl dö av nervositet...på torsdag gör min lilla flicka sin debut som vuxen :confused: :crazy: det gör ju inget bättre...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: trolljahn
·
R
Trav Vet ni om några bra böcker som man kan tipsa en man som börjat med travhästar på äldre dagar? Han har liten kunskap men vill gärna lära...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: Rikkan
·
M
Hoppning :confused: Rider en häst där ridningen från ägaren varit väldigt sporadisk nu vill hon hoppa 140cm. Hästen har oxå haft boxvila i ca 1,5...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Medea_1
·
M
  • Låst
Trav Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: ameo
·
8
Dressyr Hej! Jag undrar hur man utbildar sig till Dressyrdomare. Jag har försökt titta på ridsportförbundets nya sida samt även distriktets...
Svar
13
· Visningar
4 348
Senast: Darbhanga
·
H
Western Alltså, westernsadlar :confused: Jag har försökt nu en tid att hitta en wesernsadel åt min new forestponny. Det verkar ju nästintill...
Svar
11
· Visningar
2 819
·
A
Western Vad ska man tänka på när man köper westernsadel? Var hittar man bra sadlar? Vad har ni för sadlar? hur hittade ni dom?
Svar
4
· Visningar
1 202
·
I
Hoppning Hur får man en bild under sitt namn?bukefalos förklaring e så knäpp!detta hör inte riktigt hit men svara gärna ändå!!plz!! :bow:
Svar
1
· Visningar
686
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka