Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Hoppning Läste en gammal tråd om hur mkt pengarna spelar in i hopptävlandet. Där hade bl a "Cyllene" skrivit att hon som yngre hade haft en ponny... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 013
Senast: Lady_S
·
B
Islandshäst Hur många täcken har ni till er islandshäst? Är hästen klippt? Hur använder ni täckena? Står hästen inne på nätterna? Har den täcken på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 644
Senast: Boj
·
Övr. Grenar Hej, Undrar om nån av er galopp experter kan hjälpa mig med denna fråga. skulle vilja ha lite info exakt hur man tränar fullblod för...
Svar
4
· Visningar
2 071
Senast: mackan
·
A
Dressyr Hej ni alla kunniga! Jag är en tjej som aldrig tävlat nånsin utan bara varit ute och "lekt i skogen" och velat runt på ridskolor ett bra...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Raeman
·
Trav Lägg namnet på minnet.. för här ska det springas in pengar :) Nä lite realistisk får man väl kanske vara, men lillskrutten klarade...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Sablar22
·
B
Islandshäst Någon som varit o tittat?? Var där fredagkvällen, hade velat se någon sorts tävling-som ifjol, men det blev då "färg-kadrilj". Det var... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 316
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Jag tillhör också skaran som saknar den gamla hederliga grova islandshästen. Har tänkt mycket på den islänning som fanns på ridskolan... 2
Svar
28
· Visningar
2 417
Senast: sambaengi
·
T
Western Jag har en islänning som jag vill ha en inte allt för dyr westersadel till. Hon är ganska kort och bred. Vad brukar folk med tex...
Svar
4
· Visningar
2 031
Senast: e_s_t_e_t
·
M
Dressyr Tycker det är så fel att en ryttare "utan ett namn" som rider en godkänd hingst inte får några poäng!!! varför är det så??? Får det vara...
Svar
16
· Visningar
1 432
C
Hoppning Hur länge hoppade ni under graviditeten? Är gravid för andra gången nu och jag känner en enorm skillnad på balansen nu jämfört med bara...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: tek
·
B
Trav hade jag börjat betydligt tidigare med trav. Det är ju roligt att köra häst :bump: . Har haft ett uppehåll på ca 10-år från travet men...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: bulan
·
Islandshäst Ni som har en sån, hur länge sitter det i? Jag har haft min i 6 år , och bara ridit ensam sista året, det går jättebra. Men så fort det...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: 2 isisar
·
F
Hoppning Visst skulle EM nästa år gå i Italien? Är det isåfall någon som vet vart i Italien det går? Och ungefär vart det ligger?
Svar
1
· Visningar
734
Senast: pixiegnomen
·
Fälttävlan Har tänkt o debutera i terräng hoppning till våren... Är det ngn som vet närmaste ridklubb som annordnar det? Debutant terräng!! Jag bor...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: staaria_
·
Körning TZ finns inte med bland oss övriga längre. Jag vet inte om man får berätta sånt här på buke, men då det finns officiellt att läsa...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Welsh
·
S
Dressyr Vilket bett använder ni på era hästar när ni rider dressyr? Har ni ett annat slags bett när ni tävlar? Skulle vara intressant och veta! 2 3
Svar
42
· Visningar
2 906
Senast: Peach
·
S
Islandshäst Det här vill jag en bra hingst skall ha/vara och egenskaper jag inte vill en hingst skall ha: 1. Absolut pålitligt, mjukt... 2
Svar
26
· Visningar
2 407
Senast: sambaengi
·
Western Jag tyckte inte den var så bra i år faktiskt,, Många slarvsaker faktiskt... spinnarna så kastade sig de bara runt med alla benen... 2
Svar
22
· Visningar
2 758
Senast: malumbub
·
R
Trav Nu måste jag ha er hjälp här inne, jag är nämligen inte ens lite hemma på där här med trav. Jag har en shetlandsponny som jag nu ev...
Svar
3
· Visningar
1 631
Senast: giffan
·
W
Hoppning Hej! Jag rider en häst som har svårt för att taxera och komma rätt på hindren. Det är precis detta som är MIN svaghet också (vilket...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: wintersnowdrift
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka