Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst ...en islandshäst som jag blev bara dödskär i... men problemet är att han är en 5gångare med väldigt mkt grisepass i sig och har både...
Svar
13
· Visningar
1 829
Senast: Lögg
·
Hoppning Jag är ingen hopp-människa, så undrar jag vad en av hästarna hade på sig under tävlingarna...Marcus Ehnings häst hade en svart "trekant"...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Timsetim
·
S
Islandshäst Jag undrar om det är någon som kan svara på min fråga? Jag har en Islandshäst sedan en månad tillbaka. Det funkar bra förutom att han... 2
Svar
21
· Visningar
2 393
Senast: felixa
·
Islandshäst Hej! Jag ska tävla i Januari, och jag ska klippa min häst innan dess. Han kan ibland gå för högt med huvudet och har därför tyvärr...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Fengur
·
O
Hoppning Någon som har nåra bra ideer på saker som man kan lägga på/under hindret för att träna hästen på titthinder? Det vi har är: - Ett... 2
Svar
28
· Visningar
2 516
Senast: Jessie81
·
Fälttävlan Är det någon som vet vad man ska ha startat för att bli inkvalad till SM? :confused: Ja är ganska ny med Fälttävlan.. :d
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: Rufsan.
·
Dressyr inte kan man väll få mer än 100% på ett dressyrprogram?? dom verkar ju ha räknat totalt fel..eller är det något nytt jag missat :D... 2
Svar
22
· Visningar
2 409
Senast: tott
·
M
Dressyr Är det ok att tävla dressyr på detta bett i lättare klasser med storhäst? Soft bit från globus. tredalat med droppe, genomgående...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: dressyrtinna
·
Western varför visade svt inte nåt från reiningen?? det stod ju i aftonbladets tv-bilaga att det skulle vara sammandrag från tävlingarna i...
Svar
3
· Visningar
967
G
Distans Hej, jag är nyfiken på hur Ni som rider distans väljer häst. Är det så att Ni föredrar någon speciell typ av häst, stam etc? Tittar Ni...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: neywaz
·
Trav Tänkt skriva en sån här tråd länge nu.Jaris lunchtravstråd gav motivationen. Alla har vi märkt det.Hur publiken på banan minskar allt... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
12 127
Senast: lsz
·
M
Western hej har nu letat rundor efter westerntränare som kan lära ut grunderna på ett bra och korekt sätt. men hittar ingen... någon som vet...
Svar
5
· Visningar
3 770
Senast: Hickolena
·
Körning Satt och surfade runt lite på Norska fjordhästföreningen sida, hittade bild på en sele som jag blev så fundersam på. Antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 105
A
Dressyr jag kollade på tv för en stund sen på kûren från Globen, då var det en ryttare som red sin häst (en svart hingst) med vita lindor på...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: alisson
·
M
Hoppning Här kommer resultat från stora hoppningen i kväll. 1.H&M BUTTERFLY FLIP Malin BARYARD-JOHNSSON (SWE) 0.00 0.00 37.41 2 66 GITANIA...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Timsetim
·
Dressyr Tänkte börja så smått med skänkelvikningar på pållen imorrn, men tanken slog mig. Var är det lättast - ur hästens synvinkel - att göra...
Svar
10
· Visningar
1 677
L
Trav Vår häst Scarly startade igår på axvalla, i finalen för treåringarnas hästserie.. Han ledde på hela upploppet med robin.d tätt efter...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: lie
·
E
Western Hej!! Är det någon som känner till Camarguisk ridning (det ridsätt de franska cowboysen rider på när de arbetar med sina tjurar och...
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: Elisabethh
·
Körning Jag vill gärna att min häst ska kunna gå på lösa tömmar i samma tempo, är det något ni strävar efter? Så länge jag håller henne går...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Nora
·
Hoppning Är inte det lättaste!! Jag tycker att det är ytterst sällan det är någon som verkligen säger åt en vad man ska ändra på för att rida... 2
Svar
31
· Visningar
8 725
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka