Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ...i eftermiddag så pratade jag med tränarfrun..hon frågade om jag visste nån som ville ha ett par hästar...normalt så hugger jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: somi
·
N
Dressyr Någon här inne vet säkert på ett ungefär.... Hur mycket kostar en ponny som gått a-final i SM? Jag vill gärna höra förslag för varje... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 799
Senast: suisyola
·
K
Dressyr Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: candidat
·
C
Dressyr Bara funderar på en sak... Var iväg på tävling idag, och jag undrar om segraren i MA:1 inte är rekordung... Jag vet att det idag finns... 2
Svar
21
· Visningar
2 355
Senast: cissiny
·
T
Fälttävlan ...och säsongen har tagit slut.. :cry: tänkte vi skulle ta å hitta på massor av bra övningar som vi kan göra i vinter så vi blir ännu...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: tant agda
·
Dressyr läste en tråd angående om en domare får utesluta en ryttare om denne är för lång, och kom då att tänka på detta.. för några år sedan var...
Svar
7
· Visningar
1 460
Senast: megasus
·
S
Western Jag är jättenyfiken hur det gick i Vara igår? Vilka kom iväg och hur gick det för er som var med?
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Kickis
·
Övr. Grenar Med snart 14 på nacken sedan mitt första tornerspel på hästryggen känns det ibland som om jag inte alls är så seriös som jag borde vara...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: Scorpan
·
S
Islandshäst Tänkte köpa en promenadhäst som jag ska kunna rida i skogen med och även träna lite markarbete med, alltså en häst att kunna ha lite kul...
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: knasan
·
S
Islandshäst Med tanke på att hästarna tränas olika länge, har ägare med olika ekonomiska resurser och olika egna förutsättningar för att träna sina...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: sambaengi
·
Hoppning Vid vilken ålder börjar ni hoppa era unghästar under ryttare? En del börjar ju redan nu på hösten med sina 3 åringar, vilket jag tycker...
Svar
16
· Visningar
1 312
Senast: shady
·
Hoppning Idag var min flicka på sin första hopptävling med egna hästen. Hon var helt kolugn,den som var nervös var jag... Jag var livrädd att...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: skjona
·
P
Övr. Grenar Jag undrar var "grejen" är med detta kring barockridning och de högre skolorna - tycker folk att man skall hålla sig bort från det för... 2
Svar
25
· Visningar
3 534
W
Western Vann biljetter på tumbleweed. :rofl: Så ja ska dit på fredag!! Någon annan som ska dit?? :bump: :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
957
Hoppning Nu är det inte många tävlingar kvar på säsongen, och de första tävlingarna dyker ju inte upp förrens i slutet av februari - början av...
Svar
16
· Visningar
1 559
Senast: coletessan
·
S
Western Det funkar relativt bra men jag bara undrar hur Ni som ridit in/till era egna hästar à la western när hästen springer/rusar? Lägger ni... 2
Svar
25
· Visningar
2 164
Senast: seejii
·
F
Körning har en shettishingst 3 år e han nu, 96 cm hög, har minishetlands st på typ allt. han är en mycket smäcker och fin shettis, inte mycket...
Svar
10
· Visningar
1 176
C
Distans Med Renskinn under Sadeln? Tävlat med det? Vad har ni annars under sadlarna?
Svar
10
· Visningar
1 794
Senast: mahlmt
·
Dressyr Vad är det som gör att LB:1 räknas som svårare än LC:1???
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Russis
·
Trav Jag är ute på jakt efter en ny speedcart men vet inte riktigt vad jag ska välja... Jag dras med ryggproblem och har därför vissa krav...
Svar
10
· Visningar
1 783
Senast: Shadowfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka