Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr får man tävla på D-bett i lätta klasser??? tacksam för svaar :)
Svar
1
· Visningar
776
Senast: sweep
·
Western Finns det någon här som känner till honom? Eller Par three? Finns det någon bra sida där man kan söka info om gamla hingstar på nätet?
Svar
10
· Visningar
995
Senast: harpan
·
J
Islandshäst Nu är detta kanske inte islandsspecifikt men det har ju diskuterats en hel del om form på forumet. För att hästen ska kunna gå i rätt...
Svar
12
· Visningar
1 315
Senast: josse
·
R
Trav Järvsöfaks har gjort det! Han har vunnit 38 segrar i rad! 11 dec ska han försöka slå det också! :bump:
Svar
6
· Visningar
902
Senast: hingstligan.se
·
S
Trav Din kom ju med :bump: :rofl: :banana: Men tyvärr inte min........ :cry: 8:e spår,nu håller vi i oss,och ser fram emot ett... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 572
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav ska vara med i Sportspegeln idag :) .
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: solros
·
S
Hoppning Är det dumt att låta en 8-åring hoppa en B-ponny på klubbtävlingar??
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Mitra
·
M
Hoppning Hej alla hoppryttare jag tycker det är ganska skojj att hoppa men är lite rädd för det. När jag väl kommer över hindret så är det inga...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Russis
·
M
Körning som vissa säkert har sett så har ja köpt en maratonvagn. Nu är det så att vagnen är i behov av målning så därför behöver jag er hjälp...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Mezcal
·
Islandshäst Ni som var där, vad tycker ni? 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 187
Senast: sambaengi
·
G
Distans Finns det någon som kan sätta in lite bilder från distanstävlingar. :) Längtar redan till nästa säsong 2
Svar
21
· Visningar
3 497
Senast: Noteca
·
Fälttävlan Skulle vilja fråga er här inne om nån har någon erfarenhet av att träna ett sto som fått föl (2:a) Efter första fölet sågs nog ingen...
Svar
2
· Visningar
801
R
Fälttävlan Eftersom det är så dött här tänkte jag starta en tråd, så vad är era mål för nästa år? 2
Svar
32
· Visningar
2 760
Senast: Nelle
·
K
Körning Någon som har en sådan eller vet något om den? Den är ju så himla billig (runt 2000kr) så kvalite'n kanske inte är den bästa? Ska dra...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Kockan
·
C
Hoppning Jag var med i ponnyalsvenskan i hoppning i år..... gick inte så bra!! men vi var me i unghästklass och nadja vägrade 2 gånger på sista...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Snuffsan
·
Körning jag såg att det fanns nåt som heter "baksele" att köpa från Hööks, men vad är det för något ??? Jag ska för första gången i mitt liv...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: EmblaAsk
·
Western Går det att registrera en äldre quarter i efterskott? Vad kan det kosta och hur gör man? Var kan man kolla om hästen är registrerad?
Svar
6
· Visningar
1 499
Senast: _Eva_
·
M
Körning Jag ska skaffa en maratonvagn till min nodsvenk/tinker korsning. Han är inte inkörd ännu (ca 1½år). Jag undrar om följande mått skulle...
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: Mezcal
·
K
Islandshäst Hur utfodrar ni era islandshästar? Så att de är pigga, får tillräckligt mycket fibrer och näring men ändå inte blir TJOCKA??? :confused: 2 3
Svar
53
· Visningar
4 955
Senast: Krati_Gutti
·
S
  • Låst
Islandshäst Är det fel på min dator eller? Sif´s forum går ju inte att komma in på längre. I alla fall inte för mig... :confused:
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka